یادداشت
گفتگو و گزارش

نخستین پارک ورزشی ویژه بانوان در یاسوج احداث می‌شود

نخستین پارک ورزشی ویژه بانوان در یاسوج احداث می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از احداث نخستین پارک ورزشی ویژه بانوان خبر داد

به گزارش افتونیوز، آذر صفایی نیا در نشست هماهنگی ساخت نخستین پارک ورزشی خانواده در یاسوج، گفت: این پارک در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار در حاشیه رودخانه بشار احداث می شود .

وی به ضرورت ساخت این پارک تاکید کرد و افزود : حدود ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پارک برآورد شده است .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، برای شروع کار ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی ورزش و جوانان استان به این طرح تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری پیشنهاد دهنده ساخت این پارک و پیگیری کننده امور مربوط به آن است .

صفایی نیار تصریح کرد: این پارک با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و امور بانوان و خانواده استانداری احداث می شود .

وی ادامه داد: انتظار می رود دیگر دستگاه های اجرایی نیز تعامل و مشارکت بیشتری با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برای ساخت این پارک داشته باشند .

محمد تقی علوی، مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: رشته های ورزشی اسکیت، شطرنج، تنیس روی میز، اسکواش، قایقرانی و سوارکاری و استقرار برخی وسایل بدنسازی در این پارک برنامه ریزی شده است .

وی اظهار کرد: رایزنی ها و مکاتبه هایی با مسئولان فدراسیون های اسکیت، شطرنج، تنیس روی میز، اسکواش، قایقرانی، سوارکاری و بدنسازی به منظور تجهیز یا تأمین بخشی از اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پارک انجام شده است .

علوی افزود: شرکت آب منطقه ای استان مالک اصلی زمین ۷۰ هکتاری حدفاصل رودخانه بشار یاسوج تا پل اول مختار است که زمین ۱۴ هکتاری مورد نظر برای ساخت پارک ورزش خانواده این شهر بخشی از آن محسوب می شود .

مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این زمین در گذشته و توسط شرکت آب منطقه ای برای ساخت پارک و فضای سبز در اختیار شهرداری یاسوج قرار گرفته که انتظار می رود در صورت امکان به اداره کل ورزش و جوانان استان واگذار شود .

علوی اضافه کرد: جانمایی زمین ۱۴ هکتاری تا حدودی انجام شده و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای ساخت این پارک تأمین شده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها