وقتی در چینش مدیران دنبال رضایت این و آن باشیم، موفقیتی نخواهیم داشت/ بهره‌برداری از 132 طرح مهم کشاورزی در 2 سال گذشته

وقتی در چینش مدیران دنبال رضایت این و آن باشیم، موفقیتی نخواهیم داشت/ بهره‌برداری از 132 طرح مهم کشاورزی در 2 سال گذشته

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است در عزل و نصب‌ها، شایستگی‌ها را در نظر بگیریم نه برآوردن سفارش این و آن، گفت: در 2 سال گذشته بیش از 132 طرح مهم در بخش کشاورزی تحویل مردم شد که باید قدردان زحمات متولیان بود.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با اشاره به 21 تا 27 خرداد به عنوان هفته جهاد کشاورزی از رشادت جهادگران در مهندسی جنگ یاد کرد و گفت: نقش جهاد در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست به طوری که هنوز هم در روستاها از جهاد به نیکی یاد می‌کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، با یاد کردن از سه هزار شهید، 22 هزار جانباز و هزار آزاده جهادگر، افزود: سازمان جهادکشاورزی منشا خیر و برکتات زیادی به ویژه در روستاها و مناطق محروم است.

وی با تأکید بر عملکرد موفق مدیریت ارشد سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید توضیح داد: در افتتاحیه‌های دو سال گذشته، عمده پروزه‌ها مربوط به جهاد کشاورزی بود که جای شکر دارد.

این مسئول در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در دوسال اخیر بیش از 132 طرح مهم در حوزه‌های مختلف دام و طیور، تولیدات گیاهی، آب و خاک، شیلات، صنایع تبدیلی و دیگر بخش‌های مرتبط با کشاورزی به بهره‌برداری رسید و موارد زیادی هم در حال تکمیل یا کلنگ زنی شدند که باید قدردان زحمات مسئولان بخش کشاورزی در این استان بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به جایگاه والای نمایندگی ولی‌فقیه گفت: وزارت جهاد کشاورزی تنها وزارتی است که مقام معظم رهبری مستقیما در آن نماینده دارند که این موضوع نشان از سنگینی و گستردگی رسالت‌های این وزارت به ویژه امنیت و سلامت غذایی است.

حجت‌الاسلام زمانی اضافه کرد: نظارت بر ذبح شرعی و نظارت بر واگذاری اراضی به عنوان حاکم شرع از مهم‌ترین وظایف حوزه نمایندگی ولی‌فقیه است

وی با بیان اهمیت جهاد در دین اسلام گفت: جهاد تنها تیر و تفنگ نیست و امروز مبارزه مسئولان در حوزه خودکفایی فرهنگی تحریم ها و اقتصاد مقاومتی جهاد است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد روحیه جهادی را برای برون رفت از مشکلات راهگشا دانست و تأکید کرد: مدیران بدانند اگر به سمت مدیریت جهادی نروند هرگز قادر به رفع مشکلات عدیده این استان و خواسته‌ها و نیازهای مردم نخواهند بود.

زمانی، بیان کرد: این استان ظرفیت‌های زیادی چون منابع طبیعی دارد ولی برخی استان‌های کویری در همه حوزه‌ها از ما جلوتر هستند که باید مدیران این استان دلیل آن را پیدا کنند و پاسخگو باشند.

وی ابراز داشت: شرکت و حضور مستمر و بیشتر مدیران در نماز جمعه و نمازهای جماعت ادارات موجب خشنودی حضرت مهدی موعود (عج) است و در این حوزه سازمان جهاد کشاورزی دارای رتبه‌های برتر در اقامه نماز است.

زمانی، با ابراز تأسف از عدم در نظر گرفتن شایستگی‌ها در برخی عزل و نصب‌های ادارات، تصریح کرد: وقتی در چینش مدیران، خدا را در نظر نگیریم و سفارش این و آن را به جا بیاوریم، نباید انتظار موفقیت و رضایت خداوند و پیروزی در مقابل دشمنان متعدد این کشور را داشت.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها