یادداشت
گفتگو و گزارش

تکذیب سخنان شهردار یاسوج در خصوص سازه پل سوم بشار

تکذیب سخنان شهردار یاسوج در خصوص سازه پل سوم بشار
در پی بازتاب سخنان شهردار یاسوج در نشست خبری با اصحاب رسانه، روابط عمومی شهرداری یاسوج توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش افتونیوز، متن توضیحات کامل روابط عمومی شهرداری یاسوج در پی می آید:

در نشست شهردار محترم یاسوج با اصحاب محترم رسانه در تاریخ 25/4/1397 تعدادی از خبرنگاران سوالاتی در مورد طولانی شدن زمان اجرای پل سوم و متولیان ساخت آن و همچنین علت عدم حضور شهردار در مراسم افتتاحیه این پروژه مطرح نمودند که وی به این سوالات پاسخ داد.

با توجه به اینکه تعداد محدودی از رسانه ها برداشت های اشتباهی از صحبت های ایشان داشته اند، بر همین اساس روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یاسوج جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از ایجاد شائبه های احتمالی بر خود لازم می داند توضیحات ذیل را به شهروندان گرامی ارائه نماید.

از شهردار محترم در خصوص دلیل عدم حضور وی و همکارانشان در مراسم افتتاحیه پل و همچنین علت طولانی شدن زمان ساخت پروژه پرسیده شد که در پاسخ "عدم تائید ایمنی مسیرهای دسترسی به پل از لحاظ ترافیکی" را عنوان کرد و توضیح داد که "باید مباحث ایمنی و الزامات ترافیکی در زمان بهره برداری از پل با هماهنگی پلیس راهور و شهرداری یاسوج صورت می پذیرفت."

دکتر نستهن مقدم در این نشست بیان کرد: مشکلات ترافیکی در دسترسی پل سوم وجود دارد که شهرداری یاسوج با همکاری پلیس راهور بعد از مراسم افتتاحیه، در حال تکمیل طرح مذکور و بهبود ایمنی در تردد مسیرهای منتهی به پل است.

مقدم اضافه کرد: شهرداری یاسوج متولی اجرای پل سوم بشار نبود و در خصوص رفع معارضات اجتماعی اقدام مقتضی بعمل آورد و همچنین در مدت زمان کوتاه، نسبت به زیرسازی و آسفالت و جداول دفع آب های سطحی مسیر منتهی به پل اقدام نمود.

شهردار یاسوج در پاسخ به سوالی در خصوص دلیل عدم حضورش در مراسم افتتاحیه پل، عدم پیاده سازی طرح ترافیکی این مسیر را عنوان کرد و بر این نکته که مسیرهای منتهی به پل سوم در زمان افتتاح ایمنی لازم را نداشت و همچنین سردرگمی وسائط نقلیه در دسترسی پل بشار تاکید کرد.

لازم به ذکر است؛ هیچگونه اظهارنظر فنی در خصوص سازه پل و بخصوص در مورد استحکام و مقاومت این پروژه از سوی شهردار یاسوج انجام نشد و آنچه در برخی از رسانه ها منتشر شده است، تکذیب می شود.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یاسوج

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها