یادداشت
گفتگو و گزارش

یک بام و دو هوایی استاندار و معاون سیاسی در انتصاب فرماندار کهگیلویه/تصویر

یک بام و دو هوایی استاندار و معاون سیاسی در انتصاب فرماندار کهگیلویه/تصویر
آئین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید کهگیلویه  برگزارشد به گزارش افتونیوز، معرفی پر حاشیه دکتر نیکبخت به عنوان فرماندار جدید کهگیلویه در حالی  برگزاری شد که خبری از حضور کارمندان فرمانداری و اصحاب رسانه در جلسه نبود. عدم حضور کارمندان فرمانداری پاسخ قابل تاملی است به استاندار و معاون سیاسی وی که همواره تاکید داشتند فرماندار باید از مجموعه وزارت کشور باشد. تاکید استانداری کهگیلویه وبویراحمد به برگزاری مراسم تودیع و معارفه به این شکل نازیبا و عدم حضور رسانه ها خود گویای خیلی از مسائلی است که قطعا دقت در چگونگی و علت ها تیز هوشی زیادی نمی خواهد. معاون سیاسی استانداری که خود از بدنه ی وزارت کشور نیست و استانداری که نیز سابقه ای در وزارت کشور ندارند و از آن طرف تاکید آنها بر انتخاب گزینه های از وزارت کشور حکایت یک بام و دو هوایی است که ماه هاست در استانداری رواج یافت. قطعا نیروهای فرمانداری کهگیلویه هر کدام پتانسیل ها و قابلیت های فراوانی دارند و با عدم حضور خود در این مراسم نشان دادند به مانند همه ی مردم کهگیلویه از این انتصاب دل خوشی ندارند.همه کارکنان فرمانداری کهگیلویه به جز فرماندار ومعاون وی،بخشداران و کارشناس حراست در این مراسم شرکت نکردند. گفتنی است طی حکمی نیکبخت از پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جایگزین علی پوزش شد.  
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 امان از دروغ 1397/4/30 9:7:28

    پوزش حتما استاد دانشگاه روستای دم ممو هست.بابا پوزش بلد نبست دو جمله بگوید یا بنویسد میگی استاد دانسگاه؟تازه الان کی استاد دانشگاه نیست دیگه.؟والا دانشگاه پیام نور چرام و ازاد دهدشت همه رو استاد دانشگاه کردند

    پاسخ
  • 2 همشهری 1397/4/28 12:14:25

    فشار بهتون بیاد تا کش بیارین

    پاسخ
  • 3 جلیلی 1397/4/28 7:56:19

    بدا به حال مردم کهگیلویه.آقای پوزش که استاد دانشگاه است و میرود دنبال زندگی اش و نیکبخت هم مدتی فرماندار است و افراد متنفذ هم از همین امروز میروند دنبال کانالهای خاص.نماینده که به متنفذین محتاج است.میماند مردم بیچاره با جوانهای به قول عدل هاشمی بیکار و سردر گریبان.مگر خدا به داد این مردم برسد.البته خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر آنکه خود آن قوم بخواهند.انگار در کهگیلویه قحط الرجال بود که دکتر نظری یک داروساز از اقوامش را بر فرمانداری دهدشت منصوب کرده؟دکتر نظری و دکتر نیکبخت،از سیاست و برنامه ریزی چه میدانند؟فقط هردو اهل روستای حسن آباد دشتروم اند.نیکبخت هم امسال بازنشسته بود.

    پاسخ
  • 4 میهن 1397/4/28 7:24:12

    این استاندار از روز اول جز شعار چیز دیگه ای نداشتی. لامصب حداقل تو شعارهای خودت دقت کن که اجرا بشه. همیشه کهگیلویه معروف بود به داشتن فرمانداران قدرتمند که الان با اومدن یه داروساز بدون تجربه امنیتی ، اجرایی و... همه چی مسخره شد. این بابا تا یک سال فقط باید حدود وظیفش و اعضای شورای اداری رو بشناسه بعد شروع کنه به کار. اونم اگه کاری از دستش بر بیاد

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1397/4/28 0:52:40

    سرتا پای این استاندار تناقض و یک بام و دو هواست.توی برگشت دادن نیروهای بیرون از وزارت کشور هم ادمای بی صاحب رو بیرون کرد و صاحب داران رو نگه داشت.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها