یادداشت
گفتگو و گزارش

حاشیه‌سازی متخلفان برای فرار از چنگ قانون/ یاسوج و مادوان در صدر تخلفات آب و فاضلاب

حاشیه‌سازی متخلفان برای فرار از چنگ قانون/ یاسوج و مادوان در صدر تخلفات آب و فاضلاب

مدیر دفتر حقوقی و بازرسی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از 95 درصد تخلفات آب و فاضلاب شناسایی شده در پنج سال اخیر مربوط به شهرهای یاسوج و مادوان بوده است، گفت: همکاری بی‌شائبه دستگاه قضایی استان در این زمینه جای تقدیر دارد چرا که به صورت ویژه به پرونده‌های ارجاعی رسیدگی می‌کنند.

گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی آبفا، ابوطالب معصومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی واحد حقوق شرکت آب و فاضلاب استان پیگیری پرونده تخلفات آب و فاضلاب است.

مدیر دفتر حقوقی و بازرسی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از سال 93 تاکنون بیش از 19 هزار و 300 فقره تخلف آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان شناسایی و جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد تخلفات آب و فاضلاب شناسایی شده در پنج سال اخیر مربوط به شهرهای یاسوج و مادوان بوده است، تصریح کرد: همکاری بی‌شائبه دستگاه قضایی استان در این زمینه جای تقدیر دارد چرا که به صورت ویژه به پرونده‌های ارجاعی رسیدگی می‌کنند.

مدیر دفتر حقوقی و بازرسی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جمع‌آوری و شناسایی انشعابات غیرمجاز همواره با حاشیه سازی و چالش‌های مختلف همراه داشته است، تصریح کرد: این حاشیه سازی‌های برای فرار از چنگ قانون است.

معصومی تاکید کرد: با عزم جدی که در مجموعه آبفای استان در این زمینه وجود داشته است هیچ گونه حاشیه سازی در اعمال قانون و برخورد های قاطع اثری نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین مجازات اسلامی هرگونه دستکاری تاسیسات آب و فاضلاب و نیز نصب انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب از 3 تا 10 سال حبس به دنبال دارد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها