یادداشت
گفتگو و گزارش

بهزیستی تنها اهرم فشار برای جمع‌آوری متکدیان نیست

بهزیستی تنها اهرم فشار برای جمع‌آوری متکدیان نیست

به گزارش افتونیوز، جهانگیر افشانده در جلسه شورای اجتماعی در دهدشت که با موضوع معابر شهری برگزار شده بود، در ابتدا بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و با بیان اینکه تاکنون چندین مرحله متکدیان را از سطح شهر جمع‌آوری کرده‌ایم خواستار تشکیل یک کمیته متشکل از بهزیستی، شهرداری، نیروی انتظامی و فرمانداری برای جمع‌آوری متکدیان شد و اظهار داشت: طبق دستورالعمل وظایف هر نهادی را مشخص و همکاری‌های لازم جهت جمع‌آوری متکدیان صورت گیرد.

رئیس بهزیستی کهگیلویه با بیان اینکه بهزیستی به تنهایی اهرم فشار برای جمع‌آوری متکدیان ندارد، گفت: چندین بار از متکدیانی که جزو جامعه هدف هستند خواستیم که دست از این کار خود بردارند، اما قبول نکردند و گفتند اهمیتی ندارد حقوق ما را قطع کنید، شما ماهیانه به 100 هزار تومان می‌دهید، ما اینجا روزانه 100 هزار تومان کاسب می‌شویم.

وی با توجه به انوع خدمات بهزیستی به مددجویان از هزینه درمان، مسکن و وام خوداشتغالی، بیان کرد: قشر متکدیان جامعه هدف، از درآمد متکدی‌گری راضی‌تر هستند و اینکه ما حقوقشان را قطع کنیم برایشان مهم نیست.

افشانده در ادامه سخنان خود ضمن ابراز گلایه از وضعیت معابر دهدشت عنوان کرد: پیاده‌روهای دهدشت محل سبزی‌ فروشی، صرف صبحانه، شام و گذاشتن وسایل تزییناتی بازاریان شده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها