یادداشت
گفتگو و گزارش

اصلاح 21 کیلومتر شبکه توزیع آب بافت فرسوده دوگنبدان/ افزایش 26 کیلومتری شبکه فاضلاب

اصلاح 21 کیلومتر شبکه توزیع آب بافت فرسوده دوگنبدان/ افزایش 26 کیلومتری شبکه فاضلاب

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان گفت:21 کیلومتر از شبکه توزیع آب بافت فرسوده دوگنبدان اصلاح شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، سید بهنام پاد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در آبفای دوگندان طی یک سال اخیر اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی این اداره در دو سال اخیر اصلاح شبکه توزیع آب بافت فرسوده دوگنبدان بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان افزود: طی سال گذشته 21 کیلومتر اصلاح شبکه توزیع آب در بافت فرسوده این شهر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تا کنون 70 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر دوگنبدان انجام گرفته، عنوان کرد: طی سال جاری نیز 26 کیلومتر دیگر به شبکه فاضلاب شهر دوگنبدان افزوده شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان افزود: با اجرای این میزان از شبکه جمع آوری فاضلاب بیش از 3500 فقره انشعاب به تعداد انشعاب های فاضلاب شهر دوگنبدان افزوده خواهد شد.

آبفای کهگیلویه و بویراحمد پیش رو در زمینه طرح همیار آب/توزیع 80 هزار بروشور بین دانش آموزان

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه های فرهنگی انجام گرفته در آبفای استان در چند سال اخیر اظهار کرد: تقویت اطلاع رسانی و انتشار اخبار آب و فاضلاب در حوزه های مختلف بویژه در زمینه آگاه سازی شهروندان از رویکردهای اصلی دفتر روابط عمومی آبفای استان بوده است.

نگهدار معادیجو افزود: آشنا کردن کردن شهروندان و اقشار مختلف جامعه با واقعیت موجود در زمینه وضعیت آبی کشور و استان در برنامه‌های مختلف فرهنگی آبفای استان مد نظر بوده است.

وی تصریح کرد: در زمینه آموزش کودکان و طرح همیار آب نیز شرکت آب و فاضلاب استان پیش رو در این زمینه است و فعالیت های موثری نیز در این زمینه صورت گرفت. معادیجو توزیع بیش از 80 هزار برچسب و بروشور مصرف بهینه آب ویژه کودکان و نوجوانان را از دیگر فعالیت‌های آبفای استان در قالب طرح همیار آب یاد کرد و گفت: در طرح همیار آب رابطین فرهنگی و کارشناسان آبفای استان راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در فصل تابستان نیز برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی با همکاری گرو های هنریدر سطح شهرهای محختلف استان با محوریت بحران آبی و صرفه جویی در مصرف آب در حال انجام است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها