یادداشت
گفتگو و گزارش

اولین مجمع خانه مشارکت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده برگزار شد

اولین مجمع خانه مشارکت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده برگزار شد

 

 

اولین مجمع خانه مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون فرماندار، فرماندار ناحیه مقاومت بسیج لنده، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و مسئولان ادارات مختلف شهرستان در سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری افتونیوز به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گفت: تسهیل دستیابی به اهداف برنامه جامع سلامت، توانمند سازی مردم در ارتقاء سلامت خود و محیط، استقرار نظام مناسب برای دسترسی آسان به گروه های مردمی به ویژه گروه های آسیب پذیر و مشارکت دادن آنان در تدوین، اجرا و ارزیابی طرح های ارتقاء سلامت از جمله برنامه های خانه مشارکت مردم در سلامت است.

 

کرامت اله زندی قشقایی اظهار داشت: خانه مشارکت مردم شامل دو رکن اصلی دبیرخانه و شورا است که رئیس شورای مشارکت مردمی از بین اعضا به مدت 2 سال بدون تکرار انتخاب می شود.

 

وی در این جلسه با اشاره به اهمیت مسئله مشارکت عمومی مردم در پیگیری و رفع مشکلات بهداشتی، درمانی، گفت: بیش از 75 درصد از سهم بیماری های جامعه ناشی از عوامل اجتماعی است که دولت به تنهایی قادر به رفع همه آن نیست بلکه نیازمند مشارکت عمومی است.

 

زندی قشقایی در پایان به تجربه موفق بسیج مردمی در اجرای برخی برنامه های ملی اشاره و خاطر نشان کرد: برای تحقق این موضوع مهم نیازمند روحیه جهادی و بسیجی هستیم که تحقق این مهم نیازمند کار جهادی و مردمی است.

 

 

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها