یادداشت
گفتگو و گزارش

برگزاری کلاس‌های فرهنگی هنری برای اوقات فراغت دانش‌آموزان/تصاویر

برگزاری کلاس‌های فرهنگی هنری برای اوقات فراغت دانش‌آموزان/تصاویر
مدیر اداره آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه متاسفانه اکثر مصوبات جلسات صورت اجرایی پیدا نمی‌کنند از آسفالت نشدن جلوی مدرسه شاهد به عنوان یکی از مصوبات اجرایی نشده جلسه قبل شورای آموزش و پرورش نام برد و خواستار عملی شدن مصوبات این شورا از همه دستگاه‌های عضو شد.

به گزارش افتونیوز، علی پورک‌پور در نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به گرایش دانش‌آموزان به رشته تجربی اظهار داشت: سعی در توازن رشته‌ها داریم و در این زمینه علاقمندی دانش‌آموز باید در نظر گرفته شود.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه از هدایت تحصیلی 210 دانش‌آموز به رشته تجربی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تلاش داریم بسترها فراهم شود که دانش‌آموزان با آرامش خاطر راهی کلاس درس شوند.

پورک‌پور گفت: در این راستا پنج کمیته در پروژه مهر تشکیل شده و برنامه‌ریزی لازم جهت آماده‌سازی کلاس‌های درس برای ورود دانش‌آموزان را انجام می‌دهند.

وی،این کمیته‌ها را متشکل از کمیته سازماندهی، اطلاع‌رسانی و تبلیغ،تعمیر و تجهیزات، نظارت و بازرسی و تأیید صلاحیت عنوان کرد.

پورک‌پور از فعال بودن 414 باب مدرسه در قالب یکهزار و  کلاس 167 در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: 21 هزار و 592 دانش‌آموز در دوره‌های گوناگون در این مدارس تحصیل می‌کنند.

وی از برگزاری کلاس‌های فرهنگی هنری؛ برگزاری کلاس‌های امداد و نجات و انواع مهارت‌های مختلف به عنوان برنامه‌های تدارک دیده شده برای اوقات فراغت دانش‌آموزان نام برد.

پورک‌پور، افزود: 193 مدرسه مختلط در مناطق روستایی شهرستان دایر است که چهار هزار و 195 دانش‌آموز دختر و پسر را پوشش تحصیلی می‌دهد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها