یادداشت
گفتگو و گزارش

فراجناحی در حوزه سیاست معنایی ندارد

فراجناحی در حوزه سیاست معنایی ندارد

پاشنه آشیل مملکت ما اقتصاد و فرهنگ است

به گزارش افتونیوز،سید ایرج کاظمی‌جو در نشست شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه حقوق شهروندی در شهرستان یک درصد هم رعایت نمی‌شود اظهار داشت: چه ترسی باعث شد تودیع و معارفه مقام ارشد دولت در شهرستان با بی‌احترامی برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خطاب به فرماندار ضمن آرزوی موفقیت به عنوان فرماندار دولت گفت: این برخورد ممکن است با شخص شما هم در تودیع انجام شود.

کاظمی‌جو تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز پاشنه آشیل مملکت ما اقتصاد و فرهنگ است دکتر پوزش در این دو مقوله تلاش و همراهی خوبی داشت.

وی،در واکنش به ادعای فراجناحی فرماندار گفت: در حوزه سیاست فراجناحی معنایی ندارد.

کاظمی‌جو با اشاره به طرح اوقات فراغت برای غنی‌سازی تعطیلات دانش‌آموزان با بیان اینکه با گذشت یک ماه از فصل تعطیلات هنوز این طرح اجرا نشده است، بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاس‌هایی در زمینه‌های هنری و فرهنگی برگزار می‌کند و در قبال این کلاس‌ها پول هم دریافت می‌کند بنابراین نمی‌تواند در قالب غنی‌سازی اوقات فراغت نام بگیرد.

وی، برانگیختن روحیه پرسشگری در دانش‌آموزان را ضروری خواند و گفت: آموزش و پرورش نباید این اختیار را از دانش‌آموزان سلب کند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1397/5/1 8:34:3

    درود بر کاظمی شجاع! بفرمایید جناب داروساز اگر سیاسی نیستید برگردید به کار و صنف اصلی خودتان!‍ شما نماینده سیاسی دولت در شهرستان هستید ! انوقت سیاسی نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها