یادداشت
گفتگو و گزارش

دبیر حزب کارگزاران کهگیلویه: استاندار به فکر پیروزی در انتخابات ایلام است/ انتصاب فرماندار در تضاد با شعارهای احمدی است

دبیر حزب کارگزاران کهگیلویه: استاندار به فکر پیروزی در انتخابات ایلام است/ انتصاب فرماندار در تضاد با شعارهای احمدی است

فعال سیاسی اصلاحطلب کهگیلویه بزرگ تأکید کرد که محمود منطقیان اصلاحات کهگیلویه را بر باد داد.

علی سینا برقک با بیان اینکه در خصوص انتصاب فرماندار جدید این شهرستان با اکثر اصلاحطلبان و حامیان دولت هیچ مشورتی صورت نگرفت گفت: متاسفانه آقای منطقیان خود را همه کاره اصلاحطلبان شهرستان می داند و هر زمان در خصوص مساله ای با وی مشورات شده بدون نظر خواهی از دیگر اصلاحطلبان بصورت انفرادی تصمیم گرفته است.

وی با بیان اینکه منطقیان در تصمیم گیری های حزبی خودرأی و خود محور عمل می کند، افزود: تا کنون در مورد مسائل سیاسی چهار شهرستان نه با جریان منسوب به آقای لاهوتی مشورت کرده و نه از افرادی که حامی خود وی بوده اند نظرخواهی کرده است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه معتقدم آقای منطقیان باید از زیر لاک اصلاحطلبی بیرون بیاید اظهار داشت: وی رسما به نماینده کنونی چهار شهرستان در مجلس بپیوندد و هم خود را راحت کند و هم مردمی که طی چند سال گذشته حامی وی بوده اند.

برقک با بیان اینکه اینگونه موش و گربه بازی صحیح نیست ادامه داد: اینکه خود را اصلاحطلب بدانی و عملا برای موفقیت کاندیدایی غیر از اصلاحات فعالیت کنید به هیچ وجه شایسته نیست.

فعال سیاسی کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه وی فقط ادعای اصلاحطلب بودن را دارد ، تصریح کرد: طی سالیان گذشته هر وقت با آقای منطقیان مشورتی شد بدون کمک از نظر دیگران به صورت انفرادی اظهار نظر کرد و تصمیم گرفت.

وی با تشریح نحوه انتصاب رئیس آموزش و پرورش و فرماندار سابق کهگیلویه اظهار داشت: همین دو مورد هم آقای منطقیان بدون نظر خواهی از سایر همفکران سیاسی خود بصورت خودرأی تصمیم گرفت و نیروی مورد نظر خود را معرفی نمود.

دبیر حزب کارگزارن کهگیویه تاکید کرد: هر وقت منافع ایشان به خطر افتاد فریاد اصلاحطبی را سر می دهد و دم از اصلاحات می زند.

این فعال سیاسی اصلاحطلب با اشاره به معرفی فرماندار جدید کهگیلویه افرود: قبل از سقوط هواپیمای تهران یاسوج قرار بود فرماندار جدید شهرستان منصوب شود و حتی آقای میرمحمدی نیز بعنوان جایگزین انتخاب شده بود که به دلیل این سانحه ، تغییر و تحول فرماندار چند ماهی به تعویق افتاد.

برقک با بیان اینکه پیش از تغییر فرماندار از طرف استانداری با آقایان لاهوتی و منطقیان صحبت هایی شده بود ، گفت: پس از انجام صحبت با این دو شخص طبق معمول به دلیل اختلافات موجود در نهایت تصمیم گرفته شد نیروی جدید و بیطرف بعنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی شود.

دبیر حزب کارگزارن کهگیویه افزود: در مدت مذاکرات استانداری با این افراد، آقای منطقیان سعی میکرد شخصی به نام خسروی را به مجموعه فرمانداری تحمیل کند که این فرد از سوی استاندار مورد موافقت قرار نگرفت.

فعال سیاسی کهگیلویه بزرگ اذعان داشت : در این میان طیف منتسب به آقای لاهوتی با گزینه میرمحمدی بعنوان فرماندار جدید موافق بود که پس از کش و قوس انجام گرفته این گزینه نیز انصراف داد.

برقک اظهار داشت: با این تفاسیر و پا برجا بودن اختلافات موجود، استانداری تصمیم گرفت نیروی معتدل و شخصی که بصورت صددرصد در خدمت نماینده مجلس نباشد را بعنوان فرماندار جدید معرفی نماید.

وی با بیان اینکه فرماندار جدید نسبت به سایر گزینه های مطرح به اشخاص وابسته نیست و بی طرف است ، ادامه داد: با وجود این مشکلات معتقدم انتصاب فرماندار جدید در چنین شرایطی قابل توجیه است.

این فعال سیاسی اصلاحطلب با تاکید براینکه متأسفانه استاندار استان گمان میکند فقط منطقیان حامی دولت بوده است گفت: وی باید بداند که حامیان اصلی دولت افراد دیگری هستند که در راه حمایت از دولت و پایبندی به جریان اصلاحات دچار مشقات فراوانی شدند.

برقک خواستار تشکیل اتاق فکری از حامیان دولت و اصلاحطلبان شد و افزود: در این اتاق فکر باید از تمام نیروهای حامی دولت و اصلاحطلبان حضور داشته باشند تا بتوانند با همفکری به پیش برد برنامه های دولت کمک کنند.

دبیر حزب کارگزارن کهگیویه با تاکید براینکه نباید آقای منطقیان بعنوان یک فرد برای یک شهرستان تعیین تکلیف کند ، اذعان داشت: این رویه با روح اصلاحطلبی سازگار نیست.

این فعال سیاسی با تشریح کارنامه فرماندار جدید شهرستان نیز گفت: آقای نیکبخت به ظاهر انسان معتدل و آرامی است که از قدیم الایام اصلاحطلب بوده است.

برقک تاکید کرد که اگر فرماندار جدید توانست بخشی از مشکلات موجود را حل کرده و به دو دستگی شدید در این شهرستان پایان دهد پس از اتمام مأموریت خود عملکرد قابل دفاعی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انتصاب آقای پوزش از ابتدا بعنوان فرماندار کهگیلویه مناسب نبود افزود: وی در برنامه و بودجه به دلیل کارآمدی و تبحر در امور حسابداری می توانست کمک بیشتری به شهرستان داشته باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به نحوه مراسم تودیع فرماندار سابق نیز اظهار داشت: معتقدم عمدأ نخواستند کسی در این مراسم حضور داشته باشد چون از چند ماه قبل همه در جریان این تغییر و تحول بودند.

وی با بیان اینکه برخلاف گفته های پیشین استاندار استان، فرماندار جدید خارج از بدنه وزارت کشور انتخاب شده است ، گفت: تضاد و تناقص استاندار را در انتصاب فرماندار جدید کهگیلویه می توان به وضوح دید که این اقدام یکی از اشتباهات احمدی است.

دبیر حزب کارگزارن کهگیویه با تاکید براینکه این اقدام استاندار قابل توجیه نیست ، افزود: استاندار استان باید پاسخ دهد چرا برخلاف گفته های قبلی خود عمل می کند.

وی گریزی به فعالیت های انجام گرفته در استان در زمان استانداری استاندار جدید زد و اذعان داشت: آقای احمدی از زمان ورود به این استان کار خاصی که از آن بعنوان عملکرد وی نام ببریم انجام نداده است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: از احمدی بعنوان استاندار استان تا کنون عملکرد خاصی ندیده ام.

وی گفت: با وجود اعلام استاندار مبنی بر اینکه به شخص یا جناح خاصی وابسته نیست ، ولی متأسفانه تاکنون نتوانسته در حل مشکلات موجود موفق باشد.

برقک اظهار داشت: متاسفانه آقای احمدی بجای پرداختن به مشکلات استان و حل آنها بیشتر به فکر انتخابات مجلس و پیروزی در حوزه انتخابیه ایلام است.

منبع:خبردنا
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 اصلاح طلب پایدار 1397/5/7 15:10:7

    اقای منطقیان کجای حرفای اقای برقک توهین بود؟کجای این حرف دروغه که نود درصد نیروهای طیف شما و عدل هاشمی و بزرگواری یکی هستند.مظلوم نمایی نفرمایید شما هم به بزرگواری رای دادی هم پشت عدل بودی هم به محسن رضایی خوب بفرما این کجاش اصلاح طلبیه.تازه کامرانی بدبخت دو دور حامی تو بود یک دور حامی لاهوتی.النجات فی صدق.وقتی قدرت دستت بود جز ایل و تبار و طایفه خودت کسی رو دیدی؟حالا خادمی رفت هدچی زوره داری می زنی تا به استاندار نزدیک بشی و تبدیلش کنی به موسی خادمی دوم

    پاسخ
  • 2 منطقیان.محمود 1397/5/3 10:47:49

    جناب آقای برقک دوست دیرین بنده است وبسیار نان ونمکش راخورده ام وازخودش وخانواده وبرادران عزیزش محبت دیده ام.اگرایشون هزارتوهین به بنده کندهرگزازدستش نگران وآزرده نمی شوم. ازقدیم گفته اند"هرچه ازدوست رسدنیکوست" برای جناب برقک عزیزازخداوندمهربان آرزوی تندرستی وتوفیق وسربلندی دارم.منطقیان

    پاسخ
  • 3 افشین 1397/5/3 6:57:18

    درودبراستادبرقک عزیزانسانی بزرگ واندیشمندواصلاح طلب به معنای واقعی اصلاح طلبی که همیشه به موقع سخن می گوید ودرسخنانش صداقت وشجاعت موج می زندوهرگزازاین انسان متواضع وکوچک نظم سخن مغرضانه ای نشنیندم درودوهزاران درودبراستادبزرگ اخلاق ................

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1397/5/2 12:56:13

    درود بر استاد برقک !

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها