یادداشت
گفتگو و گزارش

سرمایه‌گذاری 100 میلیاردتومانی ایدرو در کهگیلویه و بویراحمد

سرمایه‌گذاری 100 میلیاردتومانی ایدرو در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از مطالعه 10 طرح متوسط صنعتی با مشارکت سازمان ایدرو در استان خبر داد.

داریوش دیودیده در نشست با مدیر توسعه منطقه‌ای سازمان ایدرو از مطالعه 10 طرح متوسط با حجم سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌های صنعتی با مشارکت سازمان ایدور وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در استان تعدادی واحد تولیدی راکد و غیرفعال هستند که بخش خصوصی توانایی برای راه‌اندازی آنها ندارد که به همین دلیل از مدیر توسعه منطقه‌ای سازمان ایدرو برای بازگشت این واحدها تقاضای کمک و همکاری را داریم.

وی عنوان کرد: علاوه بر مشارکت این سازمان در طرح‌های راکد و غیرفعال برای ایجاد 10 طرح صنعتی نسبتا متوسط با حجم سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومان در استان به توافق رسیدیم و قرار شد تا 25 مرداد ماه جاری گزارش این طرح‌ها آماده و در اختیار این سازمان قرار گیرد.

این مسؤول به اولویت سازمان ایدرو اشاره کرد و گفت: اولویت این سازمان توسعه مناطق کمتر توسعه یافته است و به دلیل اینکه کهگیلویه و بویراحمد استان کمتر توسعه یافته است لذا فرصت مناسبی است تا از ظرفیت این سازمان استفاده کنیم.

دیودیده با بیان اینکه استان دارای زیرساخت‌های فراوانی است، افزود: تحقق برنامه‌های مدنظر صنعت و معدن استان باعث ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان تحصیلکرده جویای کار می‌شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها