یادداشت
گفتگو و گزارش

موردی از احتکار کالا در کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم

موردی از احتکار کالا در کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم

کرمی دادستان مرکز استان ودیودیده رئیس صنعت ،معدن وتجارت از انبار ها ومراکز ذخیره سازی کالاهای اساسی ومورد نیاز عموم دیدن کردند.

به گزارش افتونیوز ،دادستان مرکز استان ،رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد وجمعی از بازرسان این سازمان ها با برگزاری گشت مشترک،و به منظور کنترل انبارها ومراکز ذخیره سازی کالا ها، تعدادی از این مکان ها را مورد بازدید قرار دادند.

کرمی دادستان مرکز استان در حاشیه این بازدید ضمن اعلام رضایت از عملکرد سازمان صنعت ،معدن و تجارت ،بیان داشت :  باید روزانه بازار رصد شود ،انبارها و مراکز کنترل شود ونباید آن را رها کنیم تا شرایط به حالت عادی برگرد .

دادستان مرکز استان اظهار داشت: بعنوان نماینده مدعی العموم وظیفه دارم با شما همکاران صنعت ،معدن وتجارت همکاری جدی داشته باشم، بنابراین در هر شرایطی که بخواهید در کنارتان هستم ودر کنترل و نظارت بازار و بازرسی از انبارهای رسمی وغیر رسمی همکاری نمایم .

کرمی در ادامه گفت :همه دستگاهها اجرای ونظارتی بویژه دستگاههای که وظیفه مشترک با سازمان صنعت ،معدن وتجارت دارد،موظفند با این سازمان همکاری کنند ،خصوصا در این شرایط موجود و این موجی که بر بازار حاکم شده است. دادستان مرکز استان از اعلام آمادگی ومعرفی نماینده خود در بازرسی از اماکنی که نیاز به حکم ورود داشته باشد خبر داد وگفت : اماکن وانبارهایی که احیانا کالای قاچاق ضبط می کنند و یا کالاهایی را احتکار  می کنند در اولویت بازرسی قرار گیرند ونماینده قضایی می تواند همان جا دستور قضایی صادر کند.

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت در حاشیه گشت مشترک با دادستان محترم مرکز استان از همراهی ایشان تشکر ویژه داشت وگفت :با حضور نماینده قضایی کار بازرسی از انبارها و مراکز ذخیره کالا برای ما یقینا بسیار راحت تر است وبازرسان ما آسوده تر می توانند انبارهای رسمی وغیر رسمی را کنترل کنند.

دیودیده از فراوانی کالا در سطح بازار استان خبرداد وگفت :با وجود اینکه انبارهای ذخیره سازی کالا کسبه ماپر است لذا بازرسان ما بازار را رها نکرده وفرصت را از سود جویان احتمالی می گیرند .

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از نظارت مستمر 55 بازرس سازمان صنعت ،معدن وتجارت و  اصناف استان اشاره کرد وگفت :ناظران افتخاری اعم از برادران سپاه و بسیج،نیروی انتظامی ،مردم و حتی خود بازاریان باانصاف توانسته اید کمک بزرگی به ما بکنند ونتیجه آن هم این بوده که خوشبختانه تا الان امن ترین بازار را در کشور از لحاظ نبود احتکار کالا  داشته ایم .

دادستان مرکز استان و رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت علیرغم شلوغی اموراتشان در یک نیم روز بعنوان یک بازرس ، از 12 انبار و مراکز ذخیره سازی کالاها در شهر یاسوج بازدید کردند.

در این بازدید تعدادی از ماموران سازمان صنعت ،معدن وتجارت و ماموران  دادستانی مرکز استان آنها را همراهی می کردند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها