یادداشت
گفتگو و گزارش

در تغییر مدیران از بیرون خط نخواهیم گرفت/ تصاویر

در تغییر مدیران از بیرون خط نخواهیم گرفت/ تصاویر

تغییرات و جابجایی مدیران در بدنه هر دستگاهی اجنتاب ناپذیر و ضروری است

به گزارش افتونیوز، آئین تودیع و معارفه ۲معاون و ۲ مدیر در شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سیدعلی لدنی‌نژاد در این آیین با اشاره به اینکه تغییرات و جابجایی مدیران در بدنه هر دستگاهی اجنتاب ناپذیر و ضروری است، اظهار کرد: این موضوع باعث تحول و پویایی در هر مجموعه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش برای به روز بودن و دوری از روزمرگی از برنامه‌های اصلی شرکت آبفای استان است. وی مبنای تصمیم‌گیری برای تغییرات انتصابات در شرکت آب و فاضلاب استان را نیازها و ضرورت‌های شرکت دانست و گفت: با احترام به همه افراد و نظرات، به هیچ وجه در تغییر مدیران از بیرون خط نخواهیم گرفت.

لدنی‌نژاد شایستگی و نیازهای شرکت را ملاک انتخاب مدیران و معاونین دانست و گفت: امیدواریم که تغییرات باعث چالاکی و پویای در حوزه‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب استان شود.

وی پذیرش مسئولیت در شرکت آب و فاضلاب را سنگین و توان فرسا دانست و گفت: بروز تنش آبی و برخی مشکلات در زیرساخت‌های آب و فاضلاب می طلبد که همه کارکنان مدیران این دستگاه خدمات‌رسان به صورت جهادی و شبانه روی کمر همت را بسته باشند.

وی حوزه‌های بهره‌برداری و در آمد مشترکین را حساس‌ترین حوزه‌های آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: باز کردن گره‌های کور در این دو بخش نیازمند تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی دقیق و مهندسی است و همه پرسنل باید در این زمینه همراهی داشته باشند.

در ادامه این مراسم طی احکامی طهمورث گودرزی به عنوان معاونت نظارت بر بهره‌برداری، غلامحسین گشتاسب به عنوان معاون خدمات مشترکین و درآمد، مصطفی مصطفی‌پور به عنوان رئیس اداره آب و فاضلاب شهری مادوان و محمدزمان پاراد به عنوان مدیر ایمنی و بهداشت شرکت آبفای استان منصوب شدند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها