طرح جامع گردشگری آبشار یاسوج تدوین می‌شود

طرح جامع گردشگری آبشار یاسوج تدوین می‌شود

شهردار یاسوج گفت: کلیات طرح جامع گردشگری آبشار این شهر تهیه و تدوین می شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، محمدعلی جاوید روز شنبه در حاشیه بازدید از آبشار یاسوج افزود: کلیات این طرح با همکاری بخش های فنی و عمرانی و دیگر مجموعه شهرداری یاسوج تدوین و برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی وضعیت فعلی آبشار از جمله اهداف طرح جامع است گفت: برون رفت از وضعیت اسکان و اقامت فعلی و تبدیل به پارک توریستی گردشگری از جمله سیاست های راهبردی است.

دکتر جاوید افزود: در طرح جامع آبشار مولفه هایی نظیر طبیعت و استفاده از حداقل سازه مصنوعی مد نظر قرار می گیرد.

شهردار یاسوج گفت: برای ساماندهی ابشار یاسوج حداقل 50میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که باید از منابع مختلف تامین شود. وی اظهار داشت: ایجاد نمازخانه دائمی، فضاهای تجاری، عرضه مواد غذایی، اصلاح جداول، سکوهای نشیمن و استراحتگاهی، روکش آسفالت امامزاده عبدالله تا انتهای آبشار، روشنایی محوطه آبشار و زیباسازی شهری ضروری است که انشالله تا پایان ماه مبارک رمضان انجام می شود.

به گفته وی بازدید از آبشار مقصد اول گردشگران و مسافران شهر یاسوج است.

اصلی ترین جاذبه گردشگری شهر یاسوج آبشار زیبا و معروف یاسوج است.

این آبشار در فاصله دو کیلومتری مرکز شهر در شمال شهر یاسوج واقع شده و همه ساله مورد توجه گردشگران و توریست های ایرانی و خارجی قرار می گیرد.

آب چشمه هایی که از دل کوههای زاگرس جوشیده در دو کیلومتری شمال شهر یاسوج آبشار زیبایی را خلق نموده است.

چشم انداز این آبشار نهرهای آب در بسترهای پیچ مشبک، باغ های میوه، مراتع سرسبز جنگل و کوهستان و پر از گل های رنگارنگ است. هر ساله آبشار یاسوج در فصل بهار، تابستان و پاییز پذیرای گردشگران و مسافران است که با اجرای طرح جامع بازدید گردشگران و مسافران از ابشار یاسوج چهار فصل می شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها