یادداشت
گفتگو و گزارش

فیلم سینمایی بانوی هم استانی بهترین فیلم سینمایی بلند جشنواره جهانی کانادا شد/تصاویر

فیلم سینمایی بانوی هم استانی بهترین فیلم سینمایی بلند جشنواره جهانی کانادا شد/تصاویر

فیلمهای چون مثل سیگار .مثل درد از اثار پر افتخار این بانوی هنرمند است

به گزارش افتونیوز، فیلم سینمایی بی پایان یک اثر فمنیستی که با نگاه جامعه شناسانه در روستای کریک استان  به کارگردانی بانوی هم استانی مریم ظهیری در کانادا به رقابت جهانی پرداخت بعد از پشت سر گداشتن رقبایی از کشورهای مختلف جهان با اقتدار بر سکوی افتخار رسید.

این بانوی هم استانی که سابقه فیلمسازی در کشورهای مختلف را در کارنامه خود دارد با لباس بومی محلی استان روی سن حاضر و مورد تشویق قرار گرفت.

خانم ظهیری که فارغ التحصیل رشته فوق لیسانس عکاسی از آمریکا نیز میباشد بعد از این برای رقابت در کشور استرالیا و مکزیک راهی این کشورها میشود.

فیلمهای چون مثل سیگار .مثل درد از آثار پر افتخار این هنرمند است که در سال ۲۰۱۷جز آثار فاخر در جشنواره های معتبر امریکا حضور داشتند.

از نکات قابل توجه در تهیه و تولید این اثر فاخر میتوان به بودجه بسیار اندک و همچنین استفاده از شخصیتهای بومی محلی روستا که برای اولین بار خود را در قاب تصویر محک میزدند اشاره کرد این اثر همانند آثار کوتاه سرکار ظهیری مهر در مقام کارگردانی به مشکلات زنان و ضرورت توجه بیشتر به آنان می‌پردازد و همچنان در راه حضور در جشنواره های مختلف در کشورهای ایتالیا ، استرالیا و هند می باشد. سایر عوامل در تهیه و تولید  بی پایان : تهیه کننده وکارگردان : مریم ظهیری مهر مدیر تولید:ارمین بالش زر مدیر فیلمبرداری : وحید بیوته فیلمبرداران .: وحید بیوته .ناصح عبدالهی . مریم ظهیری مهر .فرهاد مصباح صدابردار: علی رضا کریم نژاد دستیار کارگردان: بهزاد بویه، رقیه آزادروش صحنه /عکس: نسیم رحمانی، هستی خواجه نی تدوین : میتونش راب کوشو صداگذاری :لوگان رامجو، الیسا بازیلوویچ موسیقی متن : بهار رویایی

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 همشهری 1397/6/10 17:35:48

    مگه میشه مصباح توکاری باشه و مقامی نیاره مگه داریم ..... خسته نباشید به مصباح عزیزوتیم خوش ذوقش

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1397/6/10 16:22:29

    درود برشما انشالله به امید موفقیتهای بالاتر بیشتر رحیم دادوند

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1397/6/10 9:44:43

    درود بر اصالت شما دست مریزاد خانم ظهیری تبریک هم ولایتی هایت را پذیرا باش!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها