یادداشت
گفتگو و گزارش

امام جمعه یاسوج: مردم استان کمک بیشتری به بازسازی عتبات عالیات کنند

امام جمعه یاسوج: مردم استان کمک بیشتری به بازسازی عتبات عالیات کنند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: میزان کمک نقدی مردم کهگیلویه و بویراحمد به بازسازی عتبات عالیات افزایش یابد و کاستی های موجود در این زمینه نیز در استان جبران شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با تبریک 18 ذیحجه روز عید غدیرخم، اظهار داشت: این روز یکی از مهمترین و بزرگترین اعیاد اسلامی محسوب می شود و به عنوان عید ولایت و امامت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به برخی فضائل حضرت علی (ع) و بیان اهمیت ولایت، افزود: سعادت دنیوی و اخروی شیعیان به پذیرش ولایت آن حضرت و پیروی از فرامین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بستگی دارد.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: انتخاب امام از سوی خداوند و برای هدایت جامعه اسلامی انجام می شود و از عهده انسان های عادی نیز خارج است.

حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: انتظار می رفت که جشن ها و برنامه های روز عید غدیرخم امسال به نحو باشکوه تری در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

وی با تبریک 20 ذیحجه سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع)، ابراز داشت: آن حضرت به باب الحوائج مشهور است و در دوران زندگی خود نیز پیوسته در حال مبارزه با حکومت بنی عباس بود و برای تبلیغ دین مبین اسلام دشواری های زیادی را متحمل شد.

حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: تلاش و همت بیشتری برای عمل به فرایض امر به معروف و نهی از منکر در کهگیلویه و بویراحمد شود زیرا سبب کاهش انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی رایج در استان خواهد شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها