یادداشت
گفتگو و گزارش

کار جالب در یک اداره کل/ از مدیرعامل سابق آبفای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

کار جالب در یک اداره کل/ از مدیرعامل سابق آبفای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

در مراسمی از مدیرعامل سابق آبفای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، آیین تجلیل از علی جان صادق‌پور مدیرعامل سابق آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از کارکنان ستادی آبفای استان برگزار شد.

سیدعلی لدنی نژاد در این آیین با اشاره به برخی فعالیت های صورت گرفته در شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تحقق برنامه های شرکت با تلاش و جدیت همه مدیران و کارکنان صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مهندس صادق‌پور نیز در دوران خدمت خود خدمات ارزنده ای در شرکت آب و فاضلاب استان بر جای گذاشت و تجارب ارزنده خود را در این مجموعه پیاده کرد.

وی با بیان اینکه تقدیر از مدیران و تلاش های آنها باید در دستگاه ها نهادینه شود، عنوان کرد: فعالیت در مجموعه آب و فاضلاب چالش ها و سختی های خاص خود را دارد.

لدنی نژاد عنوا کرد: همه مدیران شرکت آب و فاضلاب به نوبه خود برای تحقق اهداف شرکت تلاش به خرج دادند.

در ادامه نیز علی‌جان صادق پور با تقدیر از انجام این آیین عنوان کرد: میهمان نوازی و نوعدوستی مردمان کهگیلویه و بویراحمد همیشه زبانزد بوده و دوران خدمت من در این استان همیشه در یاد من خواهد ماند.

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت گذاری به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را به ما عطا کرد.

وی دوران مدیریت و خدمت در هر دستگاهی را دوران طلایی عمر هر فرد دانست و گفت: باید با تلاش و وجدان کاری این دوران را ماندگار کنیم.

گفتنی است علی جان صادق پور از سال اوایل سال 90 تا اواخر سال 92 سکان مدیریت آبفای استان را در دست داشت و در حال حاضر مدیرعامل شرکت آبفای شهری قم می باشند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها