نظر جالب منطقیان در خصوص عملکرد استاندار

نظر جالب منطقیان در خصوص عملکرد استاندار
فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص عملکرد استاندار گفت: عملکرد دکتر خادمی را مثبت ارزیابی می کنم. به گزارش افتونیوز، محمود منطقیان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت گاز استان که در سالن جرجانی یاسوج برگزار شد در خصوص عملکرد استاندار در سه سال گذشته به خبرنگار افتونیوز گفت: در مجموع عملکرد آقای خادمی را در زمینه مسایل عمرانی، سیاسی، فرهنگی و مردمی مثبت ارزیابی می کنم. منطقیان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از اصلاح طلبان در خصوص انتصاب مدیران انتقاداتی به عملکرد استاندار در طول سه سال گذشته دارند، اظهار داشت: هیچ انسانی مصون از خطا و اشتباه نیست و می توان هر شخصی را نقد کرد اما به نظر من در مجموع می توان نمره قبولی به آقای خادمی برای نحوه مدیریتشان در سه سال گذشته داد. موسی خادمی سوم مهر 92 با حضور وزیر کشور رسما به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد که این مسئولیت تا کنون ادامه داشته است و وارد چهارمین سال خود شد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ریزبین 1395/9/17 21:51:35

    چرا اقای منطقیان عملکرد استاندار بی سواد وطایفه گرا و فامیل باز رو مثبت ارزیابی نکنند؟والا اگه منم جای منطقیان بودم موسی خادمی که جز ساداتی گری و رضایت دل موحد و بزرگواریکاری انجام ندا رو می پرستیدم.اصلاح طلبان جان سوز و از هزینه داده را نابود کرد و منطقیان که را یش برای محسن رضایی بود  و عملکردش  در جهت رضای برادرش بزرگواری و موحد بود واطرافیان هرهری مذهب منطقیان و کسانی که به روحانی فحش ناموس می دادند امروز در راسند. اگه منم بودم موسی خدمی رو روی سرم میذاشتم.استاندار ما عملا کرامت کریمی هست که موقع سخنرانی هم خودش نمیدونه چی میگه..واقعا باید از روی اصلاح طلبان واقع ی خجالت بکشند.

    پاسخ
  • 2 شهروند 1395/7/4 16:47:57

    عملکرد خادمی برای شما و دوستانش مثبت بوده نه برای مردم و جریانهای سیاسی ! از نظر عمرانی و توسعه به جز اسفالت بفرمائید چه کار مفیدی انجام داده از نظر انتصابات به غیر از دوستان شما که شبانه روز ادارات یاسوج را ترک نمی کنید ! و قومگرا یی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 3 احمدی 1395/7/4 16:0:45

    درود بردکتر خادمی دانا

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها