یادداشت
گفتگو و گزارش

عکسهای منتخب جشنواره سرمایه اجتماعی در یاسوج به نمایش در آمد/تصاویر

عکسهای منتخب جشنواره سرمایه اجتماعی در یاسوج به نمایش در آمد/تصاویر

تصاویر نمایشگاه عکس منتخب آثار سه دوره جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی با حضور مسئولان استانی و کشوری در یاسوج افتتاح شد.

به گزارش افتونیوز، این نمایشگاه با حضور افشین میرزایی دبیر جشنواره عکس سرمایه اجتماعی، نسیم طواف زاده مدیرعامل موسسه سبزکاران ،حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از عکاسان و هنرمندان استان در محل حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ششم افتتاح شد.

مدیرکل حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آثار منتخب سه دوره جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی به نمایش گذاشته می شود، گفت: آثار چند عکاس مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد که در سومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی انتخاب شده اند نیزدر نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

شریف اسلامی هدف از برگزاری نمایشگاه عکس منتخب آثار سه دوره جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی در یاسوج را ارتقای سطح فکری و بینش هنری هنرمندان و اهمیت نیروی انسانی در جهت توسعه پایدار عنوان کرد.

مدیرکل حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر در حوزه هنر استان پذیرای علاقه مندان است.

[gallery ids="34594,34595,34596,34597,34598,34599,34600"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها