یادداشت
گفتگو و گزارش

در اجلاس کلان منطقه ای معاونت اجتماعی؛رتبه نخست مشارکت مردم در سلامت به کهگیلویه و بویراحمد رسید+تصاویر

در اجلاس کلان منطقه ای معاونت اجتماعی؛رتبه نخست مشارکت مردم در سلامت به کهگیلویه و بویراحمد رسید+تصاویر
در اجلاس کلان منطقه ای معاونت اجتماعی؛ رتبه نخست مشارکت مردم در سلامت به کهگیلویه و بویراحمد رسید+عکس   رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: این دانشگاه در زمینه فعالیت های خانه مشارکت مردم در سلامت رتبه نخست را کسب کرد.   به گزارش پایگاه خبری افتونیوز به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی دانشگاه؛ دکتر اورنگ ایلامی اظهار داشت: معاون اجتماعی وزیر بهداشت هفتم شهریور ماه در اجلاس کلان منطقه ای معاونت اجتماعی که با حضور معاونین اجتماعی و روسای شبکه های تمام شهرستان ها و مسئولان وزارت بهداشت در شیراز برگزار شد، از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حوزه اجتماعی شدن سلامت تقدیر کرد.   وی عنوان کرد: در این اجلاس، دکتر ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت اعلام کرد در ارزیابی سال 97 فعالیت های خانه مشارکت مردم در سلامت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول را کسب کرد.   دکتر ایلامی مشارکت مردمی، همکاری بین بخشی، عدالت در سلامت و افزایش سواد سلامت را 4 رکن اجتماعی شدن سلامت دانست و افزود: نظام بهداشت کشور ایران در سلامت همگانی و ارتقاء سلامت در بخش phc( مراقبت های اولیه بهداشتی) موفق بوده ولی در بخش مشارکت مردم در سلامت موفقیتی نداشته است.   وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردمی کلید تامین و پاسخگویی سلامت مردم است، ادامه داد: راه رسیدن به سلامت اجتماعی توانمندی و احساس مسئولیت مردم و فراهم نمودن شرایط مشارکت مردم در سلامت است.   رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان اذعان نمود: رسیدن صدای مردم به مسئولان و پیام سلامت مسئولان به مردم از طریق خانه مشارکت مردم و کانون های سلامت محلات امکان پذیر است.    
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 دانشجو 1397/6/13 9:26:3

    علوم پزشکی استان بحران زده است فقط می خواهند با این خبرها خودی نشان دهند و گر نه همه می دانند که اوضاع علوم پزشکی یاسوج خوب نیست.

    پاسخ
  • 2 رامین 1397/6/13 7:15:34

    آقا همش شوی تبلیغاتی هست. علوم پزشکی رو به زوال رفته. اینا بیایند جواب ما بیچاره ها را که در آزمون مسخره حقمون ضایع شد بدهند. نمی خواهد همایش و نمایش بزارن.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها