یادداشت
گفتگو و گزارش

پرداخت کامل بدهی های سنواتی بازنشستگان به شرکت‌های بیمه ای

پرداخت کامل بدهی های سنواتی بازنشستگان به شرکت‌های بیمه ای

استفاده از روش های نوین تامین منابع مالی آبفای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش افتونیوز، سیدعلی لدنی نژاد در  گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی چهار  سال اخیر  برای تامین منابع مالی  پروژه ها استفاده از روش های نوین تامین منابع مالی مانند اوراق مشارکت، اسناد خزانه اسلامی، فاینانس جاری، اعتبارات بنیاد برکت و ماده 11 به صورت جدی در دستور کار آبفای استان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استفاده از تبصره 3 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برای همه شهرهای استان و ماده 7 مصوب شورای اقتصاد برای 8 شهر بزرگتر استان جهت تامین منابع مالی اجرای پروژه‌ها و هزینه های بازسازی و نگهداری تاسیسات  از رویکردهای  دیگر آبفای استان در سال‌های اخیر بود.

وی با بیان اینکه در همین مدت پرداخت‌هایی از محل درآمد داخلی شرکت به اجرای پروژه‌های عمرانی آب و فاضلاب شهرهاصورت گرفت عنوان کرد: پرداخت مطالبات کلیه کارکنان و رفع نگرانی آنها در این خصوص نیز از دیگر دستاوردهای حوزه مالی و پشتیبانی شرکت در سال‌های اخیر بود.

لدنی‌نژاد  به پرداخت کامل مطالبات سنواتی کلیه بازنشستگان شرکت و رفع نگرانی آنها در این خصوص اشاره کرد و گفت: پرداخت کامل بدهی های سنواتی به شرکت‌های بیمه ای و رضایت‌مندی فعلی کارکنان از وضعیت بیمه و درمان از دیگر  برنامه های انجام شده در این مدت بود.

وی برنامه‌های اجرا شده در این زمینه را مرهون تلاش همه کارکنان آبفای استان دانست و گفت: تلاش مضاعف کارکنان آبفای استان در همه حوزه‌ها به خوبی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها