یادداشت
گفتگو و گزارش

برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان فنی و حرفه‌ای منطقه 7 کشور در استان

برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان فنی و حرفه‌ای منطقه 7 کشور در استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشور قرآن کریم ویژه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای منطقه 7 کشور در 7مهرماه با میزبانی استان خبر داد. به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه ای استان، فرج اله راد بیان داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان میزبان برگزار کننده مسابقات منطقه 7 کشور با حضور استانهای خوزستان،فارس و بوشهر انتخاب شده است که در جلسات نشست فرهنگی با اعضای ستاد برگزاری مسابقات برنامه ها و فعالیتها تبیین شد. وی اظهار داشت:با توجه به اینکه استان برای اولین بار هست که میزبان برگزاری مسابقات قرآنی می باشد، ستاد برگزاری مسابقات تشکیل گردید و امید است با به کارگیری همه پتانسیلها و تعامل با دستگاههای اجرایی استان نسبت به برگزاری هر چه با شکوهتر این مسابقات در سطح منطقه اقدامات لازم صورت پذیرد. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان داشت:این مسابقات در 7 رشته ، قرائت، حفظ،ترتیل و مفاهیم که مختص برادران و سه رشته حفظ،ترتیل و مفاهیم مختص خواهران برگزار می شود.

وی درپایان گفت: تعداد21 نفر از همکاران، همسران و فرزندان همکار از چهار استان فارس،خوزستان،بوشهر و کهگیلویه و بویراحمددر این دوره ازمسابقات حضور دارند.

مسابقات قران در تاریخ هفت مهرماه سالجاری در سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج در سرابتاوه برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها