یادداشت
گفتگو و گزارش

نورمحمدی: ماهیانه ۲۷۰میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود

نورمحمدی: ماهیانه ۲۷۰میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت، ماهیانه ۲۷۰ میلیارد ریال به عنوان حقوق و مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این استان خبر داد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، عباس نورمحمدی در همایش تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۳۰۰ خانوار بازنشسته و مستمری بگیر در استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که علاوه بر مستمری ماهانه و خدمات درمانی خدمات دیگری چون پرداخت وام های ضروری، بیمه تکمیلی درمان ، اعزام به سفرهای زیارتی و سیاحتی و… نیز به آنان ارایه می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دوران بازنشستگی آغاز یک تحول بزرگ در عمر هر فرد است و می توان با برنامه ریزی صحیح و نشاط آور ، از این دوران به نحو مطلوب استفاده کرد .

وی بازنشستگان را سرمایه های ارزشمند جامعه و گنجینه های خرد و تجربه توصیف کرد و افزود : استفاده از تجربه های بازنشستگان مسیر رشد و تعالی جامعه را هموارتر می کند .

مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را ایجاد نشاط و شادابی در بازنشستگان و نشانه ی توجه ویژه ی سازمان تامین اجتماعی به سلامت آنان دانست و گفت : بازنشستگان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و سلامت و نشاط آنان باید همواره مورد توجه قرار گیرد .

نورمحمدی افزود: بازنشستگان نقش ویژه و مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارند و تجارب گران بهایی را در سالیان طولانی فعالیت خود اندوخته اند و تجربه و تدبیر آنان می تواند به عنوان پشتوانه ، چراغ راه و تکیه گاه نسل جوان امروز و فردای کشور قرار گیرد . پیش از برگزاری این همایش ، شرکت کنندگان از ابتدا تا انتهای پارک مهرورزی یاسوج را پیاده روی کردند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: هر ساله این همایش به مناسبت ۲۵ ذی الحجه در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1397/6/18 10:29:47

    اقای نورمحمدی حقوق مستمری تامین اجتماعی هم شدحقوق که بلفش رامیدی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها