یادداشت
گفتگو و گزارش

انشعاب غیرمجاز از خطوط قرمز آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد است/اهتمام جدی برای جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز

انشعاب غیرمجاز از خطوط قرمز آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد است/اهتمام جدی برای جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انشعاب غیرمجاز از خطوط قرمز آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی لدنی‌نژاد در جلسه شورای معاونین و مدیران آبفای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم حرکت مدیران در جهت سیاست‌گذاری‌ها و اهداف شرکت آبفا اظهار کرد: آگاهی مدیران از برنامه های شرکت باعث تسریع در انجام امور و ماموریت های محوله خواهد شد.

لدنی نژاد با تقدیر از تلاش کارکنان آب و فاضلاب در تمامی شهرهای استان در تابستان جاری عنوان کرد: بروز تنش آبی و کاهش منابع تامین آب باعث اهتمام بیشتر کارکنان آب و فاضلاب برای تامین آب شهروندان شد.

وی با بیان اینکه همه مسائل موجود باعث شد تابستان سختی را پشت سر بگذاریم تصریح کرد: در عین حال تلاش شد که کمترین قطعی آب را در شهرهای استان داشته باشیم و این مهم تنها با تلاش جهادی مجموعه کارکنان آب و فاضلاب استان محقق شد.

وی دارا بودن همت و غیرت سازمانی را لازمه پیشرفت امور و ماموریت‌های محوله ادارات تابعه آب و فاضلاب دانست و گفت: تقویت این روحیه و تزریق آن به بدنه هر دستگاه باید مد نظر مدیران و معاون آب و فاضلاب استان باشد.

لدنی‌نژاد از مدیران و مجموعه آب و فاضلاب استان خواست که کار جهادی و برنامه محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند و توضیح داد: عقب ماندگی و کارهای انجام نشده فراوانی داریم که تنها در سایه کار مجدانه و ایثار انجام خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تقویت عملیات جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در تمامی شهرهای استان را خواستار شد و تاکید کرد: انشعاب غیرمجاز از خطوط قرمز آب و فاضلاب است و مدیران شهرستانی برای جمع آوری و ساماندهی انشعاب های غیرمجاز باید کمر همت ببندند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها