یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش هدایت‌خواه به استقبال از احمدی نژاد در بهمئی/ احمدی‌نژاد در میدان دشمن بازی می‌کند/ استقبال مردم به خاطر خدمات قبلی احمدی نژاد است

واکنش هدایت‌خواه به استقبال از احمدی نژاد در بهمئی/ احمدی‌نژاد در میدان دشمن بازی می‌کند/ استقبال مردم به خاطر خدمات قبلی احمدی نژاد است

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای به سخنان محمود احمدی نژاد در استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد.

به گزارش افتونیوز، ستار هدایت خواه صبح امروز در حاشیه همایش چهل سالگی انقلاب که در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد, در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در استان کهگیلویه و بویراحمد و استقبال مردم از وی گفت: بسیاری از توده‌های مردم برخی خدمات گذشته ایشان را که در جای خود خدمات خوبی است توجه دارند و شاید به مواضع کلی و عمومی احمدی نژاد در این تقابلی که بین نظام سلطه و جمهوری اسلامی وجود دارد توجه نمی‌کنند.

وی افزود: الان احمدی نژاد در میدان دشمن بازی می کند که قطعا وظیفه رسانه‌ها است که در خصوص مواضع فکری وی که در راستای اهداف نظام و انقلاب نیست باید آگاهی بخشی کنند.

هدایت خواه تاکید کرد: نباید از فرصت هایی که همین نظام قبلا برای احمدی نژاد فراهم کرده و خدماتی به مردم ارایه داد سوء استفاده کند و مردم را دچار اغواگری کند و استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد در بهمئی از احمدی نژاد به خاطر خدماتی است که در گذشته انجام داده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 یزدان 1397/6/20 8:55:19

    جناب احمدی نژاد عشق است شما شعور حرف زدن ندارین قربون احمدی نژاد برم الهی خدمات احمدی نژاد به ایران کرد تا ابد تو دل مردم شما کمتر باند بازی جناح بازی کنید کشور به مضهلک کشاندین 

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1397/6/18 18:41:16

    بله مثل خدمات خودش در سادات محمودی هست

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1397/6/18 18:40:17

    مگه نظام همون نظام نیست ، مگه کشور همون کشور نیست ،  جناب هدایت خواه بقول شاعر گفتنی  چو یک مرد جنگی چو یک دشت مرد  احمدی نژاد انقلابی بود ، ولایی بود ، نوکر مردم بود ، هدفش جناح و باندبازی نبود ، اشرافی نبود ، از جنس مردم بود ، جهادی بود ..... تشنه خدمت بود ن شیفته قدرت ،  جناب هدایتخواه قبای رئیس جمهوری به تن هر کسی نمیخوره  و هر کسی نمیتونه احمدی نژاد بشه   «کار هر......نیست خرمن کوفتن، گاو نر می‌خواهد و مرد کهن»

    پاسخ
  • 4 طاهری 1397/6/18 16:10:6

    سلام مردم هم در زمین دشمن بازی میکنن.. یه عده بدون داشتن فهم ودرک وشعور سیاسی فقط طوطی وار تقلید میکنن. چرا یه عده که ادعای انقلابیگریشون گوش زمین وزمان رو کر کرده نمیفهمن رهبری بخاطر مصلحت کشور داره به این شیوه سخن میگه‌. باور کنید انقلابی بودن به حرف های گنده گنده نیست باید در عمل هم انقلابی بود وبرای حفظ ارزش های انقلاب وآرمان های امام ره تلاش کرد واز جان مایه گذاشت کاری که الان احمدی نژاد داره انجام میده مبارزه با فساد درون سه قوه. فریاد عدالت خواهی احمدی نژاد هر روز از یک استان وشهر میاد اگه دیگر مسئولین جرات دارن ومرد هستن بیان بین مردم. از هرچی شعاره وکسی که اهل شعاره حالم به هم میخوره.

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1397/6/18 14:45:50

    چرا کسی که در میدان دشمن بازی میکند مورد استقبال هیاتهای مذهبی قرار میگیرد؟؟؟؟؟؟؟ کدوم مردم؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1397/6/18 14:36:12

    تو خودت با جریانات سیاسی ات دشمن مردم ایران هستید دشمنی شما با مردم دوامی ندارد و کار شما تمام شده

    پاسخ
  • 7 ممبل 1397/6/18 14:34:51

    خدماتشو قبول داری خودش رو نه ...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها