یادداشت
گفتگو و گزارش

راه‌اندازی مرکز آموزش‌های صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد

راه‌اندازی مرکز آموزش‌های صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد
مرکز آموزش‌های صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می‌شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی مرکز آموزش‌های صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته آتی خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: از سال گذشته تا کنون رایزنی‌های لازم با وزارت نیرو برای راه اندازی و تاسیس این مرکز آموزشی صورت گرفت.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از پاییز سال جاری مرکز آموزش های وزارت نیر و در استان در محل ساختمان قدیم آبفای یاسوج واقع در گلستان 14 شهر یاسوج فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد.

وی یادآور شد: این مرکز آموزشی با محوریت آموزش عملیاتی نیروهای انسانی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو و متقاضیان آزاد راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این مرکز دوره‌هایی مانند پمپ و پمپاژ، لوله‌کشی آب، جوشکار لوله‌های با قطر بیش از 500 میلی‌متر، تعمیر ترانسفورماتورهای برق، سیم پیچی موتور پمپ‌ها، تعمیر و نگهداری پست‌های برق و تعمیر موتور جوش و ماشین‌آلات تاسیسات آبی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آموزش موضوعات عملیاتی و تخصصی مورد نیاز صنعت آب و برق برای توانمندساز نیروها از دیگر اهداف راه‌اندازی این مرکز خواهد بود، بیان کرد: این دوره‌های آموزشی توسط مهندسان، تکنسین ها و استادکاران مجرب برگزار خواهد شد.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: راه‌اندازی این مرکز آموزشی برای به روز رسانی و افزایش معلومات پرسنل فنی صنعت آب و برق استان ضروروی بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها