یادداشت
گفتگو و گزارش

تَشَرِ نماینده کهگیلویه بزرگ به مدیرکل راه و شهرسازی/چرا مدیرکل راه وشهرسازی هیج اقدامی انجام نمی دهد

تَشَرِ نماینده کهگیلویه بزرگ به مدیرکل راه و شهرسازی/چرا مدیرکل راه وشهرسازی هیج اقدامی انجام نمی دهد

مدیران کل برای مردم کار نمی کنند

به گزارش افتونیوز، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس و نماینده کهگیلویه بزرگ در آیین افتتاحیه گاز در شهر دیشموک ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام محرم گفت همواره ما زمان شناس باشیم ، واقعیتها را متوجه باشیم و همواره شان و منزلت همچنین روزها و ماه هایی را حفظ کنیم تا خدای ناکرده به ایمان و اعتقاداتمان خدشه ای‌ وارد نشود .

هاشمی گفت : ابتدا تشکر ویژه ای از دست اندرکاران طرح و پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا را دارم . زیاد تشکر شد بنده فاکتور میگیرم و خیر مقدم عرض مینمایم خدمت جناب آقای مهندس مومنی مدیریت گاز رسانی کشور و دکتر حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس که عنایت ویژه ای به دیشموک و چاروسا داشتند و تاکنون به مبلغ ۵۵ میلیارد تومان با عنایت ایشان و مهندس عراقی و نظر مساعد مهندس زنگنه وزیر محترم نفت و کمک و همکاری شرکت گاز استان هزینه شده است .

سردار عدل هاشمی پروژه گازرسانی به بخش دیشموک و چاروسا را یکی از بزرگترین طرحهای جنوب کشور دانست و به شرکت گاز خسته نباشید گفت و از همه کسانیکه که درگیر مسیریابی و مسیر سازی بودند تا نیروهایی که مشغول حفاری و لوله کشی و جوشکاری بودند تا زحمت کشان اصلی که سرماکشان و گرماکشان این طرح بودند تقدیر و تشکر ویژه کرد .

ایشان خاطرنشان شد که زمانی که با مهندس عراقی و مهندس مومنی و مهندس زنگه در مورد این پروژه صحبت میکردم گفتم که اگر این مسیر شش کیلومتر شش کیلومتر اجرا کنیم تا ۲۰ سال آینده گاز به دیشموک و مورخانی نخواهد رسید که مهندس زنگه دستورکار و اجرا را دادند که اگر این طرح و پروژه عظیم قطعه قطعه نمیشد نمی توانستیم به این راحتی بر آن مسلط شویم و در اجرای آن مات می شدیم .

اولین پروژه ای که من در جنوب کشور دیدم خط هفتم یا همان خط صلح بود که گازرسانی از عسلویه تل مرز پاکستان بود که مدیریت آن دست خود بنده بود که از گردنه های صعب العبور حوزه بندرعباس تا زه کلوت و جنوب کرمان تا مرز پاکستان و دومین پروژه همین پروژه دیشموک و چاروسا بود و سومین پروژه سخت و سنگین پروژه لنده به ممبی هست که باید از گردنه های صعب العبور قیام و ممبی و سرآسیاب عبور کنیم. که همه این اقدامات که در این کشور انجام می شود از برکت خون شهداست ، به برکت وجود ولایت فقیه است . حواسمان باشد جزیره ای و سلیقه ای نباید عمل کنیم . و مطمئن باشید که اگر همه مسئولین از رهبری و از سیاستهای اقتصاد مقاومتی تبعیت میکردند اقصاد مملکت با این مشکلات مواجه نمیشد.

هاشمی افزود انشالله با اتمام پروژه در روستاهایی که تاکنون هیچ اقدامی انجام نشد تا قبل از زمستان با دستور کار مهندس مومنی انجام پذیرد و نصب علمکها صورت پذیرد و پرونده گاز بسته شود که از این به بعد به فکر آب گندمکار باشم تا آب پایدار را به دیشموک برسانم و مشکل آب شرب این شهر را مرتفع کنم.

سردار هاشمی همه مسئولین را به داشتن اخلاق فرا خواند و روی اخلاق تاکید نمود و از ائمه جماعت و فرماندار اسبق و نیز فرماندار جدید کهگیلویه که توانست مشکل معارضاتی مردمی برای گاز را حل نماید تقدیر کرد .

ایشان از مسئولین خواست که به مشکلات مردم این بخش رسیدگی کنید و گفت که مطالعات آب گندمکار تمام شده و به مرحله اجرا و مخزن و پمپاژ رسید که از فرماندار محترم میخواهم مدیریت نمایند تا آب سالم و پایدار به دیشموک برسد .

ایشان در ادامه به معدن نیترات اشاره کرد و گفت وامی قریب به ده میلیارد تومان حدود یکسال است در نظر گرفته شد که برووکراسیهای اداری مانع از اتفاق آن شده است و با تندی از مسئولین خواست تا بوروکراسی اداری را بردارند و راه را کوتاه کنند و راه را برای مردم هموار سازند و گفت تَشَر من به مدیر کل راه چه بود ؟ تَشَر من به مدیر کل ورزش چه بود ؟

وی ضمن تَشَر زدن به مدیرکل ورزش و جوانان تشریح کرد که من اعتبار ۱۲ چمن مصنوعی از وزارت نفت گرفتم و به مدیرکل ورزش دادم اما چرا هیچ اقدامی انجام نداد ؟ این چه بوروکراسی اداری است که نمی گذارد کارها انجام بگیرد و برای جوانان احداث شود ؟

ایشان سد بالیاب را اولویت بعدی خود قرار داد و گفت : در بودجه ۹۷ قرار گرفت ولی متاسفانه باتوجه به مشکلات اقتصادی طرحهای سنگین کنار گذاشته شد ولی خوشبختانه در بودجه قرار گرفته شده که این مشکل هم حل خواهد شد .

وی به بن بست بودن دیشموک اشاره کرد و ضمن تَشَر به مدیر کل راه استان گفت شش میلیارد برای جاده تنگ چویل خوزستان به دیشموک گرفتم اما چرا مدیر کل اداره راه هیچ اقدامی انجام نداد ؟ آیا انصاف است بنده خودم برای تفاهم نامه اتاق به اتاق بگردم ؟ چرا برای مردم کاری نمی کنند ؟

سردار هاشمی در پایان از دکتر حسنوند و مومنی تشکر ویژه کرد که در اجرای این پروژه نهایت هم‌کاری و تلاش را داشته اند و گفت در پایان از همه مردم و مسئولین تشکر میکنم انشالله که در مرحله پایانی تلاش میکنیم که نصب کنتور و عَلَمَکها هم به صورت رایگان انجام گیرد .

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1397/7/1 6:26:16

    درود بر عدل گل

    پاسخ
  • 2 حامی سابق 1397/6/21 11:40:39

    همش حرف همش قول و وعده دروغ.همه دیگه میشناسنت. پشیمونم بهت رای دادم.دور بعدی همه ما که رای بهت دادیم پای صندوق رای بهت نشون میدیم که یه من ماست چقدر کره داره

    پاسخ
  • 3 شایان 1397/6/21 2:33:22

    ......مه‌نونی من

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها