یادداشت
گفتگو و گزارش

آغاز به کار اکیپ‌های کشف و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در 7 شهر استان

آغاز به کار اکیپ‌های کشف و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در 7 شهر استان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز به کار اکیپ‌های کشف و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در 7 شهر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی لدنی‌نژاد در بازدید از امور آبفای یاسوج اظهار کرد: تقویت اکیپ‌های جمع‌آوری و شناسایی انشعابات غیرمجاز شهرهای استان در سال‌های اخیر از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب استان بود.

وی افزود: با توجه تعدد انشعابات غیرمجاز در سطح شهرهای یاسوج و مادوان تیم های پیمکانکاری شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در این دو شهر تقویت شد.

لدنی‌نژاد عنوان کرد: با توجه به هدر رفت بخش زیادی از آب شرب تولیدی از طریق انشعابات غیرمجاز و نیز خسارات متعددی که این گونه انشعابات به تاسیسات و شبکه توزیع آب وارد می‌کنند، راه اندازی و استقرار اکیپ‌های شناسایی و جمع آوری انشعایات غیرمجاز در هفت شهر دیگر استان نیز در هفته جاری آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرها شامل دوگنبدان، دهدشت، چرام، لنده، لیکک، باشت و سی‌سخت می‌باشند.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه در چهار سال اخیر با واگذاری، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز به پیمانکاران بخش خصوصی بخش زیادی ا از انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب شهرهای یاسوج و مادوان جمع آوری شده است، عنوان کرد: تلاش مجموعه آبفای استان برخورد قاطع ومستمر با پدیده شوم انشعابات غیرمجاز است و در این مسیر همکاری جدی دستگاه قضایی بسیار اثر بوده و خواهد بود.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در کنار برخوردهای قانونی با این گونه تخلفات، انجام کارهای فرهنگی را در برنامه خود قرار داده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها