یادداشت
گفتگو و گزارش

جوابیه به یادداشت مدیریت گذشته استان اوج قوم گرایی و طایفه گرایی بود

جوابیه به یادداشت مدیریت گذشته استان اوج قوم گرایی و طایفه گرایی بود
به گزارش افتونیوز، یادداشتی مبنی برمدیریت گذشته استان اوج قبیله گرایی و طایفه گرایی بود در همین سایت خبری منتشر شد که در پی انتشار این یادداشت سید رحمت الله خادمی با ارسال یادداشتی به انتشار آن واکنش نشان داد. متن یادداشت در پی می آید جناب آقای موسی خرم زاده ضمن عرض تسلیت دهه ی اول محرم به شما و همه ی دوستداران حضرتش لازم است در پاسخ به انشای دبستانی تان که درآن تهمت بزرگ مصادره به مطلوب قرآن کریم را نه به یک شخص خاص که به طایفه ی جلیل القدر و واجب الاحترام و البته تاریخی سادات امامزاده علی (ع) را روا داشته اید ، نکاتی را یادآور شوم. دکتر موسی خادمی به عنوان استانداری بومی توسط دولت روحانی بر صندلی سکانداری استانداری نشست . طبیعی بود که مخالفت ها از ثانیه های ابتدایی مدیریت ایشان شعله ور گردد و همینگونه هم شد و تا آنجا پیش رفت که گروهی حتی در تهران بساط (ککا کشی )راه انداختند تا بلکه موسی سکاندار کشتی در حال غرق مدیریت استانمان نشود. شما در انشای بچه گانه تان ایشان را به قوم گرایی متهم ساخته اید. بگذارید فقط یک مصداق ساده خدمتتان عرض کنم. جناب آقای موسی خادمی عموزاده ی بحق اینجانب می باشد و دست برقضا در زمان تصدی ایشان من و   برادر دیگرم فارغ التحصیل و جویای کار بوده ایم و البته همچنان بیکار و جویای کاریم  ، سه  برادرم هم خود مشغول به کار بوده اند قبل تر از آنکه ایشان استاندار شوند. چهار سال تصدی ایشان تداوم داشت بعد از آن یکی از برادرانم می توانست با بقول شما قوم گرایی موسی خادمی مدیرکل استان یا دستکم شهرستان شود اما نیک است بدانید که این اتفاق هرگز نیفتاد. به گمانم اگر قرار می بود که موسی خادمی قوم گرایی کند دستکم یک نفر از خانواده ی ما هم به لحاظ قوم تر بودن و هم اینکه بیکار بوده ایم می بایست الان در گوشه ای از این استان مشغول بکار می شدند . اکنون که افاضات مغرضانه و غیر اخلاقی شما را می خوانم می گویم کاش کمی بیشتر لابی فامیلی ام را بکار می گرفتم تا نه من و نه دکتر خادمی مصداق **آش نخورده و دهان سوخته نباشیم** تهمت به فردی که باهمه ی هجمه ها و مخالفت ها کارنامه ی موفقی در جای جای استان بجای گذاشته دور از انصاف و اخلاق است. اعوذ بالله من شر وسواس الخناس. سید رحمت الله خادمی
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 ناشناس 1397/6/25 13:10:43

    جناب متاسفانه الان هم کورکورانه و بر اساس تعصب و طایفه گرایی خزعبلاتی نوشتید که خنده دار است! قومگرایی اقای موسی خادمی اظهرو من الشمس است! این و از هر انسان ساده و غیر سیاسی هم بپرسید شرمنده میشوید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به هر حال دوران سیاهی بود که بر مردم گذشت!

    پاسخ
  • 2 همشهری 1397/6/24 5:23:11

    البته که آقای خادمی کارهای قومی وقبیله ای بسیارکردندوهنوزسایه ی شوم حضورش برادارات استان خودنمایی می کند.

    پاسخ
  • 3 یه ایرانی 1397/6/23 22:12:12

    بابا جمع کنید ترا به مقدساتتون، هرکسی داره چونه ی برادر خودش رو میزنه، واجب الاحترام که چی مثلا، اون اومد و رفت ماها هنوز غرق در محرومیتیم اینم اومده و میره ماها بازم غرق در همون هستیم که بودیم، طایفه و طایفه گرایی و متعصبات قومی و قبیله ای هم همیشه بوده و هست و اینم از متن جنابتان کاملا به چشم میخوره، کاش بجای استفاده از الفاظ متن انشایی و.... حداقل یه حرف درست و حسابی داشتید، من کاری به صحبت آقای خرم زاده هم ندارم چه‌بسا که نه از سر دلسوزی هم بوده چه بسا مغرضانه بوده یا هر چیز دیگه ولی ته حرفش که تصمیمات مدیریتی استان متعصبانه و عشیره ای بوده و هست شکی نیست حالا میخواد انشایی باشه یا ادبی یا علمی

    پاسخ
  • 4 بچه بلاد شاپور 1397/6/23 21:21:2

    به فلانی گفتند شاهدت کیست گفت پسر عموی نازنینم دوست گرامی حداقل میگفتی کس دیگری این دفاعیه ناشیانه را مینوشت

    پاسخ
  • 5 آرمند 1397/6/23 20:46:53

    واقعا متاسفم.اتفاقا عامل انشقاق وآتش تفرقه در شهرستان کهگیلویه بزرگ بین اصلاح طلبان جنا آقای خادمی استاندار بوده نیاز به بیان باشد همه را خواهیم گفت اما مدیریت های استانداری باقی مانده از زمان جناب آقای احمدی نژاد از افراطی های اصولگرایی که منتسب آقای بزرگواری بودندرا می توان نماد قوم گرایی حاکم در زمان مدیریت آقای خادمی دانست.

    پاسخ
  • 6 حقگو 1397/6/23 20:6:13

    جناب خادمی چرا منکر بکارگیری 29نفر توسط خادمی در ادارات هستید که نمونه بارز آن ابراهیم خادمی برادر استاندار در آب و فاضلاب شهری و جلیل خادمی در امور عشایری کهگیلویه، مهرداد خادمی در آب و فاضلاب شهری، وحید خادمی و ایمان کشاورز در اداره برق کهگیلویه، صدیقه کشاورز در اداره پست و......هستید؟؟؟ 

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها