یادداشت
گفتگو و گزارش

آقای منطقیان، سیاست را باید فرهنگی کرد نه فرهنگ را سیاسی

آقای منطقیان، سیاست را باید فرهنگی کرد نه فرهنگ را سیاسی

طی یک سال گذشته محمود منطقیان از فعالان سیاسی اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ بامصاحبه های خود، انتقادات شدیدی را متوجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد کرد که بعنوان یکی ازجوانان اصلاح طلب این شهرستان اجازه میخوام مطالبی را پیرامون صحبت های منطقیان وطاهری عرض کنم.

برادران هم فکرم آقایان استاد منطقیان وطاهری دوست نداشتم به مصاحبه ها واظهار نظرها درباره عملکرد جناب آقای احمدی استاندار محترم پاسخ به جوابیه بدهم اما چون درسایه نقد است که انسان ها به کمال نزدیک تر می شوند صلاح را به آن دیدیم که مطلبی منصفانه ومختصر به محضرتان عرض بدارم وخوانندگان را به قضاوت دعوت می نماییم وامیدواریم که ازاین نقد خاطر کسی مکدر نشود.

انسان برای هرکاری ورسیدن به هدف باید به آن کار ایمان داشته باشد یقینا برای رسیدن به آن هدف تا پای جان می ایستد واقف هستید که همه ما اصولگرا هستیم چون اصول ۵ گانه دین مبین اسلام راقبول داریم اما همه ما اصلاح طلب نیستیم.

اختلاف ما با برادران اصولگرا بر سر اعتقادات دینی نیست بلکه بر سر اداره امور جامعه وکشور است واحیانا اگر احدی ویا گروهی دنبال بدعت در دین باشند در مقابل آن ایستادگی می کنیم وآن گونه که دین مبین اسلام امر به معروف ونهی ازکردار را امر کردند رفتار نماییم.

ما اصلاح طلبان مدعی هستیم که فکرمان ملی باشد وبرای جهانی قدم برداریم وقلم بزنیم وبرای موفقیت چاره ای جز اصلاح خود وبا گذاشتن روی منیات وخواهش ها وخود خواهی ها کشور را برای ملت وجهان را برای بشریت بخواهیم و به منافع عمومی فکر کنیم نه همه چیز را برای خود وبه نفع خود طلب کنیم.

ذکر موارد بالا عزممان را جذب نمود تا شفاف تر و مودبانه تر جهت شفاف سازی مطالب خود را بیان کنیم ومخاطبان راحت تر اظهارنظر کنند.

جناب آقای استاد منطقیان به عنوان یک معلم پیشکسوت ویک فعال سیاسی باید به دنبال رعایت اخلاق باشید ودر نوشتارتان منصفانه کم کاستی ها رابیان کنید.

زیاد به عقب برنگردیم در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در نظر خواهی که ازاصلاح طلبان شد برخلاف مشی اصلاح طلبی وبعنوان یکی از رهبران اصلاحات با تکیه برقوم گرایی از محسن رضایی حمایت نمودید واز روحانی که اصلاحات ورهبران اصلاحات در پایتخت ازایشان حمایت نمود حمایت نکردید همون طور که در انتخابات دور دهم مجلس به خروجی مجمع اصلاحات رای ندادید وهنوز دلایل عدم حمایت از دکتر کامرانی را برای من اصلاح طلب بیان نکردید.

پس از قبولی روحانی در انتخابات وتکیه زدن موسی خادمی بر سکان استانداری با حمایت ایشان وبا تیکه بر قوم گرایی اصلاح طلبان واقعی وحامیان دولت را به عقب وحاشیه بردید.

میدان را به دست دوستان و نیروهای نا کار آمد وگاها باتفکرات سیاسی مخالف واگذار نمودید واز تعداد قریب اکثریت شورای اداری شهرستان کهگیلویه تعداد انگشت شماری از مدیران اصلاح طلب و حامی دولت هستند واین انتصابات در زمان استانداری سید موسی خادمی بود کاش آن موقع انصاف به خرج می دادید

ویک بار خود وشرایط موجود رانقد می کردید تا دراین دوران همچون حالا رعایت مهمان نوازی نمی کردید ومنصفانه عملکردها رانقد وقضاوت می کردید.

به عملکرد توسعه عمرانی واقتصادی نمی پردازم چون ازحوصله خوانندگان خارج است وتنها به مقایسه ولیست عزل ونصب های مدیران در دور چهار سال ونیم دکتر خادمی ویک ساله دکتر احمدی اکتفا می کنم وهمه گروه های سیاسی را بخصوص اصلاح طلبان را به قضاوت دعوت می کنم وامیدوارم اگر نقدی دارید در چارچوب اخلاق بیان کنید واگر مدیری منصوب به دکتر احمدی است واصلاح طلب وهمسوی بادولت نیست را اعلام بفرمایید تا من بعنوان یکی از جوانان اصلاح طلب ودیگر همفکران باشما هم صدا شویم و از شما بعنوان یکی از چهره های اصلاح طلب شهرستان عذرخواهی کنیم ودرغیر این صورت شما از ما جوانان عذر خواهی نمایید.

اما اشاره ای داشته باشیم به انتصابات اخیر دکتر احمدی که انتصابات کاملا همسو ودر راستای مشی اصلاح طلبی بوده است.

شورای معاونین استاندار همه مدیران دولت خاتمی بودند ودر اصلاح طلبی آقای آرام مدیرکل امور اقتصادی ودارایی والیاس تاج الدینی آیا شک دارید.

آقایان فتاحی، محمدی تبار، سنایی ونیکبخت همه هم اصلاح طلب وحامی دولت وهم ازتعداد محدود مدیرانی بودند که به نحوی در دوران دکتر خادمی سمت داشتند چرا آن دوره نقدی نکردید وسکوت کردید.

درباره سید علی پرواز هم بهرام تاجگردون وبزرگان اصلاح طلب کاملا نظری مثبت دارند که ایشان رااصلاح طلب واقعی میخوانند وحالا ما نتیجه میگیرم که دکتر احمدی در انتصابات کاملا اصلاح طلبانه وبدور از قوم گرایی عمل کرده واز شما انتظار داریم همونطور که ۴ سال سکوت کردید حالا هم مثل سابق سکوت کنید تا شاهد انتصابات بدور از قوم گرایی ودر راستای سیاست های دولت باشیم.

استاد عزیز جناب آقای منطقیان ذکر موارد بالا تلنگری بود که جوانان اصلاح طلب بدانند دلایل انتقادات شما چیست چیزی که برهمگان آشکار است وانتظار داریم حضرتعالی هم همسوی سیاسیت های دولت و انتصابات اصلاح طلبانه قرار بگیرید.

جوان اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 ناشناس 1397/6/29 11:23:47

    جناب منطقیان تا زمانی که منفعش به خطر نیفتاد لب به سخن نگشود!!!!!!!!!!! چرا دوره سیاه خادمی که اصلاح طلبان را در استان و شهرستان منزوی کرد منظقیان معترض نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون منافعش تامین بود!!!!!!!!! بله اصلاح طلب کسی است که تحت هیچ شرایطی از اصولگرا چه در سطح ملی و چه منطقه ای حمایت نکرده! با اقای رضایی نشست قول و قرار گذاشت! وقتی دید کفه ارا بسوی روحانی است به اصرار دوستانش امد برای روحانی سخنرانی کرد! که به هر شکل دو طرف را داشته باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 2 سینا 1397/6/27 15:35:56

    در این که آقای منطقیان اصلاح طلب هستند شکی نیست ولی به همان اندازه در این که ایشان به اندازه وزن خود که در بین اصلاحطلبان شهرستان بسیار وزین میباشد به اصلاحطلبی ضربه زدند نیز شکی نیست. وقتی از برآیند جلسه اصلاحطلبان یعنی آقای کامرانی حمایت نکردند و علنا به همه افراد توصیه حمایت از آقای هاشمی کردند این چه سودی برای اصلاحطلبی داشت؟ وقتی یکی از بزرگترین افراد اصلاحطلب شهرستان از کاندید اصولگرا حمایت کند چه چیزی از اصلاحطلبی میماند. در دوره های قبل نیز به خاطر دودستگی حاصل از اختلاف ایشان و آقای لاهوتی همواره اصلاحطلبان  شکست خوردند. ایشان هر بار که خودشان تایید نشدند هیچ کاری برای اتحاد اصلاحطلبان در شهرستان نجام ندادند و به خاطر خودخواهی منافع شخصی خود را کنار نگذاشته و جریان را ارجح ندانستند. البته ما کماکان پشت سر ایشان هستیم به خاطر نبود اتحاد و یکپارچگی بین اصلاحطلبان  و تشکیلاتی کار نکردن انها و هنوز هم داریم به این خاطر ضربه میخوریم. بنده با کنار گذاشتن ایشان موافق نیستم ولی ایشان باید با درایت و از خودگذشتگی باعث تشکیل یک تشل منسجم و متحد اصلاحطلب و کارامد در شهرستان وند یا افراد کارامد و وان و فعال شهرستان خود چاره ای بیاندیشند. 

    پاسخ
  • 3 امیر 1397/6/27 14:23:45

    کاش نویسنده محترم دروعی به این بزرگی را نمی نوشت .مگر صدها نفر زیر سخنرانی اقای منطقیان نبودند که بارها و بارها از روحانی حمایت کرد . من کاری به این استاندار و ان استاندار ندارم انچه مهم هیت نوشتن واقعیت و حقیقت از کسی هست که خود را جوان اصلاح طلب می داند

    پاسخ
  • 4 محمود 1397/6/27 11:6:4

    لازم است چندرابدانید ۱-دردوراول کاندیداتوری آقای روحانی تنهاکسی که سرفلکه جهاددهدشت دریک سخنرانی اعلام حمایت کردآقای منطقیان بودودراین دورهم سه باربه حمایت ازروحانی دردهدشت وگچساران سخنرانی کرد. ۲-این شایعه که منطقیان ازرضایی حمایت کردتوسط یک آخوندنماپخش شدکه چندین باربه خاطررفتاربدش ازدست مردم کتک خوردودنده هایش شکست. ۳-امروزباآمدن آقای احمدی استان مابه تشنج سیاسی مبتلا شده است وایشان وهمراهانش باتوجه به ماهیت اصول گرایی که دارند درصدداختلاف درجریان اصلاح طلبی برآمده اندتاآن رامتلاشی کنندودوستان اصلاح طلب بایدهوشیارباشندوقلمشان رادرخدمت مخالفان اصلاحات قرارندهند.که هدف وماموریت آنهاهمین است ۴-مخالفان روش آقای احمدی دراستان شفاف اندوتاکنون اظهارنظرآشکارکرده اندمانندآقایان رضاتوفیقی،عسکری،مهندس طاهری ودیگران.اماکسانی که به طرفداری ازاحمدی قلم می زنند هویت مجهول ومشکوک دارند.چون می ترسندهویت خودراهویداکننداین است که به افرادبی هویت نبایدبهاداد ۵-منطقیان ودیگران که عمری درخدمت جریان بودندازهویت جریان دفاع می کنندواینهاآدمهای سودطلبی نیستند.مابرای روی کارآمدن دولت روحانی هزینه دادیم نبایدامروزیک اصول گرابرای ماتعیین تکلیف کند. ۶-آقای کامرانی تاآقای خادمی استانداراصلاح طلب بودهمه جاعلیه اوبوداماامروزپشت سریک استانداراصول گراایستاده وازاوحمایت می کندوبااین کاربه آبروی خوددرجمع اصلاح طلبان آسیب رساند

    پاسخ
  • 5 بهنام 1397/6/27 2:56:57

    وقت بازنشستگی است پیرمرد، ول کن دیگه

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1397/6/27 2:55:34

    درود بر نویسنده این یادداشت حقیقت را نوشتید، هر چند برای بعضی ها تلخ

    پاسخ
  • 7 کارمند آ،پ 1397/6/27 2:47:15

    اصلاح طلب واقعی قاسم مرادی است که برای فکر و جریانش هزینه داده نه شما ها نون به نرخ روز خور

    پاسخ
  • 8 بویراحمد 1397/6/27 2:45:17

    آقای منطقیان به جای حمایت از چند آدم نمک نشناس چرا از جوانان اصلاح طلب حمایت نکردی،که همیشه سپرهستند و از انها سو استفاده می کردی،تا امروز پشتیبانت باشند،اطرافت نگاه کن کسی دیگه نمونده،بجز خداکرم دهقان، که شما را بدبخت کرد

    پاسخ
  • 9 جارچی 1397/6/27 2:39:41

    اصلاح طلبی که سرش رستاد موحدی و کامرانی احمدی نژادی،کرامت کریمی بزرگواری وابو ایخم اصلان نبوش و من جهل و نادانی باشیم بهتر از این پست طلب هاست

    پاسخ
  • 10 فردین 1397/6/27 2:34:24

    اصلاح طلبان واقعی مردم هستند،نه منطقیان، کامرانی، صدوقی،دارا کریمی نژاد،

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها