یادداشت
گفتگو و گزارش

مرکز آموزش‌های صنعت آب و برق در استان راه‌اندازی می‌شود

مرکز آموزش‌های صنعت آب و برق در استان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل آبفای شهری استان گفت: مرکز آموزش های صنعت آب و برق در آبان ماه سالجاری در استان راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی لدنی نژاد در نشست شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان با اشاره به لزوم هم افزایی هرچه بیشتر شورای صنعت آب وبرق استان عنوان کرد: این موضوع باعث تحقق اهداف و تسریع در اجرای برنامه های مشترک این شورا خواهد شد.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مصوبات شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان راه‌اندازی مرکز آموزش های صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد بود که در دو سال اخیر مقدمات کار و مجوزهای لازم برای راه اندازی این مرکز دریافت شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ظرفیت ها و زیرساخت های صنعت آب و برق استان و نیروهای توانمند علمی و با تجربه به نوبه خود زمینه مناسبی برای راه اندازی مرکز آموزش های صنعت آب و برق استان است.

لدنی نژاد از تلاش مجموعه صنعت آب و برق استان برای تجهیز و راه‌اندازی این مرکز خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، تجهیزات و امکانات لازم برای این مرکز خریدار و نصب گردید و آبان ماه جاری با حضور مسئولان وزات نیرو این مرکز افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه راه‌ندازی این مرکز نقش موثری در ارتقاء سطح آموزش کارکنان شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان دارد، اظهار کرد: قبل از این دوره های آموزشی این شرکت ها در سایر شهرها از جمله شیراز انجام می‌گرفت.

رئیس شورای صنعت آب و برق استان، راه اندازی این مرکز را نقطه عطفی در حوزه آموزش صنعت آب و برق استان دانست و گفت: این مهم خود مقدمه ای برای راه اندازی مراکز مختلف فرهنگی، رفاهی صنعت اب و برق در استان خواهد بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها