یادداشت
گفتگو و گزارش

اعطای گواهی‌نامه درجه یک هنری کشور به هنرمند هم‌استانی

اعطای گواهی‌نامه درجه یک هنری کشور به هنرمند هم‌استانی

گواهی‌نامه درجه یک هنری کشور به هنرمند مطرح هم‌استانی اعطا شد.

به گزارش افتونیوز،  در آخرین جلسه شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران، درتاریخ چهارم شهریور 97 «حسن غفاری» عکاس مطرح کهگیلویه و بویراحمدی موفق به دریافت گواهی نامه درجه یک هنری در رشته عکاسی شد.

گواهینامه هنری هنرمندان توسط شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، براساس تجربه و فعالیت تخصصی و حرفه‌ای هنرمندان حائز شرایط رشته‌های مختلف با تکیه بر توانایی‌های هنری افراد به آنان اعطا می‌شود.

«حسن غفاری» متولد ۱۳۴۸ یاسوج فارغ التحصیل رشته عکاسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه هنر است که نزدیک بیست و پنج سال از فعالیت حرفه ای خود را بر روی ایلات و عشایر و اقوام ایرانی متمرکز کرده است. از وی تاکنون چهار جلد کتاب مصور پیرامون استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است.

غفاری در معرفی قابلیت‌ها و استعدادهای فرهنگی وگردشگری استان سهم به سزایی دارد و از پیشگامان گردشگری استان محسوب می شود، بسیاری از مکان های گرشگری استان اولین بار توسط وی در رسانه‌های گردشگری کشور معرفی گردیده و تاثیر بسزایی در اشاعه‌ی عکاسی استان داشته است. جوانان علاقمند بسیاری از آثار وی آموخته های فراوانی کسب کرده اند.

این هنرمند هم استانی از چهره‌های شناخته شده ملی عکاسی کشور محسوب می شود.

گواهی‌نامه هنری درجه یک معادل با مدرک دکتری می‌باشد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها