یادداشت
گفتگو و گزارش

هنرمندان به کمک محیط زیست آمدند/ بیان چالش‌ها در قالب طنز توسط هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد

هنرمندان به کمک محیط زیست آمدند/ بیان چالش‌ها در قالب طنز توسط هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد

به مناسبت هفته ملی کودک، اداره کل حفاظت محیط زیست با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز استان و هنرمندان، ایستگاه نقاشی کودک، توسعه پایدار و آینده را برگزار کرد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: هفته ملی کودک از 14 تا 20 مهرماه سال جاری، با شعار "آینده را باید ساخت" در سراسر کشور درحال برگزاری است.

 محسن جعفری نژاد افزود: به همین منظور اداره کل حفاظت محیط زیست استان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، ایستگاه نقاشی با موضوع محیط زیست را در روز یکشنبه 15 مهرماه در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزارکرد.

جعفری نژاد درادامه افزود: درابتدای این برنامه نخست کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست، به زبان کودکی به بیان مسائل مهم و قابل فهم برای کودکان پرداختند و سپس هنرمندان با اجرای تئاتر چالش های زیست محیطی و مهم پیش روی کشور از جمله آب ,پسماند و آتش سوزی ها را در قالب طنز بیان کردند .

وی گفت: بیان مشکلات درقالب هنر توسط هنرمندان و طنز پردازان به همراه تلفیقی از راهکارهای جلوگیری از این مشکلات می تواند برای سنین پایین بسیار مفید و موثر بوده تا جائیکه پس از اتمام نمایش امروز شاهد استقبال فراوان کودکان بودیم.

[gallery ids="36351,36352,36353,36354,36355"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها