یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی افتونیوز: جوان اصلاح‌طلب مدیرکل تحول اداری استانداری استان شد/عکس

اختصاصی افتونیوز: جوان اصلاح‌طلب مدیرکل تحول اداری استانداری استان شد/عکس

با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یکی از جوانان اصلاح طلب استان به عنوان مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب شد.

به گزارش اختصاصی افتونیوز، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حکمی «سیدمحمود راستین» را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی  و تحول اداری استانداری منصوب کرد.

این دفتر زیر مجموعه معاونت اقتصادی استانداری تعریف شده و فعالیت می‌کند. مراسم معارفه دقایقی پیش در دفتر گوهرگانی معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و با حضور برخی از مدیران کل استانداری برگزار شد.

راستین از جوانان اصلاح طلب استان، دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد و برنامه ریزی و پیش از این مسئولیتهایی نظیر کارشناس دفتر برنامه ریزی و تحول اداری و معاون مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری را در کارنامه کاری خود دارد.

وی از حامیان دولت بوده که در انتخابات ریاست جمهوری 96 نیز در ستاد انتخاباتی روحانی مسئولیت داشت.

پیش از این عباس رسولی این مسئولیت را عهده دار بود که با انتصاب به عنوان مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری این پست بدون مسئول مانده بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ابوذر محمدی نیا 1397/7/24 9:0:22

    جناب آقای مهندس محمود راستین انتخاب شایسته حضرتعالی را صمیمانه تبریک میگوییم مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان ، تداوم تعالی و توفیق ، سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .

    پاسخ
  • 2 دوست سید محمود 1397/7/18 2:24:3

    آخرش محمود راستین و آرزوش رسید و ی پستی گرفت... من اطلاع دارم سید محمود دوست داشتنی آسمون و زمین رو از دهدشت تا تهرون تا ایلام بهم رسوند تا احمدی پست بهش داد.... مبارکش باشه. سید محمود بزن برو ی استان دیه. دولت بعدی یا اگر طیف منطقیان دوره گرفتن تو دست باید بری همون هواشناسی ها😝😝😂😂😂

    پاسخ
  • 3 همشهري 1397/7/17 15:51:57

    استاندار همه رو جابجا كرده بجز اونيكه همه ميشناسنش و  سهم خواه امورات اقتصاديه ،اينجور كه مشخصه قحط الرجال هستش كه سهمگين رو  برنداشته، 

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها