یادداشت
گفتگو و گزارش

استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی و گروه‌های اجتماعی در رفع معارضات پروژه‌ها

استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی و گروه‌های اجتماعی در رفع معارضات پروژه‌ها
از ظرفیت تشکل‌های مردمی و گروه‌های اجتماعی در رفع معارضات پروژه‌ها استفاده شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی لدنی‌نژاد در نشست شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت انتقال اطلاعات و تجربیات مدیران و معاونین به کارشناسان هر دستگاه اظهار کرد: نیروی انسانی بالاترین سرمایه این شرکت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانش و تجربه سازمانی بزرگترین سرمایه نیروی انسانی است عنوان کرد: دانش و اطلاعات سازمانی به عنوان یک سرمایی سازمانی نباید به هر دلیلی احتکار شود زیرا متعلق به شخص نیست و در تملک این شرکت است. وی افزود: این مبادله دانش سازمانی موضوع باعث تسریع در انجام امور و به روز بودن اطلاعات کارکنان در همه سطوح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی دیگر از رویکردهای اصلی مدیران مجموعه آب و فاضلاب تلاش در زمینه تکمیل پروژه ها و رفع موانع پیش روی پروژه های آبرسانی باشد.

لدنی نژاد وجود معارضات اجتماعی را از موانع اصلی در روند تکمیل پروژه ها دانست و گفت: باید به سمت استفاده از ظرفیت های اجتماعی و تشکل های مردمی در رفع معارضات حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاخیر در اجرای پروژه‌ها علاوه بر توان فرسایی باعث ایجاد هزینه های مضاعف خواهد شد تصریح کرد: در شرایط کنونی و وجود کم آبی در برخی شهرهای استان نباید اجازه دهیم معارضات محلی باعث طولانی شدن اجرای پروژه ها شوند.

وی همچنین از آمادگی شرکت آب و فاضلاب استان در استفاده از توان تشکل های مردم نهاد در اجرای برنامه های فرهنگی آبفای استان خبر داد و گفت: تجربه نشان داده است که برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و اجتماعی تشکل های مردمی نقش موثری دارند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها