یادداشت
گفتگو و گزارش

حضور فعال محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در برنامه‌های هفته ملی کودک

حضور فعال محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در برنامه‌های هفته ملی کودک

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: برجسته سازی مسائل محیط زیست از دوران کودکی به منظور کسب تجربه به شکل گروهی و علمی از طریق آموزش های مستقیم ضروری است.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی یاسوج , با حضور فعال اداره کل حفاظت محیط زیست استان در برنامه های امسال هفته ملی کودک عصر هجدهمین روز از مهرماه 97به کار خود پایان داد.

دراین مراسم اختتامیه که از محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بعنوان میهمان ویژه دعوت شده بود از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

بر اساس این گزارش جعفری نژاد به شعار انتخاب شده " آینده را باید ساخت " این جشنواره اشاره کرد و گفت: رویکرد آموزه های محیط زیستی , توجه به مشکلات و مسائل مبتلابه جامعه مانند بحران آب و انرژی , موارد ضروری مورد توجه کودکان بود که دراین جشنواره به آن پرداخته شد. وی گفت : دراین راستا ابتدا کارشناسان به زبان کودکی بحران ها و مشکلات محیط زیستی پیش رورا بیان نموده , سپس هنرمندانی از استان با هماهنگی این اداره کل , برای چالش های پیش روی جامعه ازجمله آب , پسماند و آتش سوزی ها نقش آفرینی نمودند.

این مقام مسئول توجه کودکان به نیازهای ویژه , ایجاد و بهره مندی از این ظرفیت ها و اهمیت دادن به فن آوری های نوین بمنظور بیان و آموزش مسائل محیط زیست را ضروری دانست. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هدف بارز برنامه ها در این بخش را جلب مشارکت کودکان دانست و گفت : ایجاد شور و نشاط ,کسب تجربه به شکل گروهی و عملی در کنار خانواده ها جهت ارتقاء آگاهی محیط زیستی کودکان از طریق آموزش های مستقیم و غیر مستقیم ضروری است . 14 لغایت 20 مهر هفته ملی کودک و 15 مهر روز کودک و محیط زیست نامگذاری شده است.

[gallery ids="36666,36667,36668,36669,36670,36671"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها