یادداشت
گفتگو و گزارش

نقش موثر آموزگاران در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

نقش موثر آموزگاران در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

آموزگاران در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب نقش موثری دارند.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ، کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب ويژه آموزگاران مقطع ابتدایی شهرستان کهگیلویه به منظور آموزش روش های صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد.

سلمان جمالفرد در این کارگاه آموزشی با اشاره به جایگا ویژه آموزگاران در تبیین اهمیت آب و ترویج مصرف بهینه آب در میان دانش آموزان اظهار کرد: سنین کودکی و نوجوانی بهترین زمان برای آموزش مسائل آموزشی و فرهنگی است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تنش آبی و مسائل مربوط به آن موضوعی فراگیر است که ابعاد مختلف زندگی انسان ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

وی عنوان کرد: نوع نگاه به آب و روش های مصرف باید تغییر کند و باید تلاش شود به سمت سازگاری با کم آبی و مصرف بهینه آب حرکت کنیم.

وی افزایش جمعیت و کاهش منابع تامین آب را از چالش های جدی پیش روی دستگاه های حوزه آب دانست و گفت: برای کاهش اثرات تنش آبی راهی جز صرفه جویی و مدیریت مصرف آب وجود ندارد.

در ادامه این کارگا آموزشی با ارائه پاورپوینت وضعیت آبی کره زمین، کشور ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد تبیین و راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب ارائه شد.

[gallery ids="37105,37106,37107,37108,37109"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها