یادداشت
گفتگو و گزارش

داوران سی‌امین جشنواره تئاتر استانی مشخص شدند

داوران سی‌امین جشنواره تئاتر استانی مشخص شدند

دبیر سی امین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵ گروه نمایش تاکنون اجرای عمومی داشته اند که از این تعداد ، ۸ گروه را به بخش مسابقه معرفی خواهند کرد.

سید مجید پرهیز ابراز داشت: داوران بازبین سی امین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد غلام حسین دریانورد از شیراز، رسول حق جو از اهواز و رامتین بالف از بوشهر هستند.

وی بیان کرد: گروه های نمایش این جشنواره در شهرستان ها هر گروه ۶ اجرای عمومی داشتند و در یاسوج نیز حداقل ۶ گروه نمایش در حال اجرا هستند.

پرهیز عنوان کرد: نمایش “ازدواج های مرده” به کارگردانی محمد رفیعی ۱۰ آبان ۹۷ و از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در سالن پلاتو آبسان در یاسوج و نمایش” خره ” به کارگردانی جواد محمودی از ساعت ۱۴ همین روز در سالن پلاتوی حسین پناهی به روی صحنه می روند.

دبیر سی امین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز جمعه ۱۲ آبان ۹۷ نیز نمایش “اوراد بادهای وحشی سرکش” به کارگردانی محمود خرم آزادی از ساعت ۱۰ صبح در سالن پلاتوی حسین پناهی ، نمایش ” در اتاق باد می وزرد ” به کارگردانی علی عبدیانی از ساعت ۱۲ ظهر در سالن پلاتوی حسین پناهی و نمایش” یا قصه بگو یا بمیر ” به کارگردانی آیت کاظمی از ساعت ۱۵ عصر در سالن هنر یاسوج اجرا می روند.

پرهیز گفت: داوران نهایی این جشنواره از چهره های مطرح تئاتر و سینمای کشور هستند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها