یادداشت
گفتگو و گزارش

فرمانده سپاه فتح استان: وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نگران کننده است/ سپاه در کار دولت دخالت نمی‌کند

فرمانده سپاه فتح استان: وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نگران کننده است/ سپاه در کار دولت دخالت نمی‌کند

فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت اقتصاد و معیشت در این استان نگران کننده است.

به گزارش افتونیوز، سرهنگ حمید خرمدل در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد افزود: در دوره جدید سپاه فتح استان به دنبال ترویج فرهنگ کار و کمک و تسهیل‌گری در امر اشتغال در استان خواهد بود و از همه ظرفیت‌های سپاه فتح برای کمک به اشتغال‌زایی در استان استفاده می‌کنیم‌.

خرمدل با تاکید بر این که در زمانه کنونی زمان دستگیری از دولت است و همه از جمله سپاه باید به کمک دولت بشتابند افزود: اگر اقدامی در زمینه عمرانی و یا فرهنگی می‌شود بحث دخالت در امور نیست بلکه برای تعامل با دولت و به منظور کمک به دولت این اقدامات انجام می‌شود و سپاه کمک‌کار دولت است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به همکاری سپاه فتح برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق مختلف و برای مستضعفین و محرومین استان با همکاری کمیته امداد اشاره کرد و گفت: وظیفه سپاه ساخت مسکن نیست اما به دلیل مشکل محرومین و نیازی که به مسکن دارند این کار با همکاری کمیته امداد انجام می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دشمن از ایام‌الله‌ها علیه خودمان استفاده می‌کند، افزود: دشمنان 13 آبان را روز تحریم‌های شکننده تعریف کرده‌اند، آن‌ها بدانند که 40 سال است تحریم هستیم.

خرمدل گفت:  امروز ما می‌بینیم که روسیه و چین و برخی کشورها مقابل آمریکا ایستاده‌اند و حتی اروپا هم از آن تبعیت نمی‌کند، این حاصل  و ثمره اتفاقی است که در روز 13 آبان رخ داد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به نقش بی بدیل دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و افزود:  یک چهارم شهدای کهگیلویه و بویراحمد دانش‌آموزان و فرهنگیان بودند و این استان 446 دانش‌آموز و 99 فرهنگی شهید دارد.

خرمدل تصریح کرد: اعزام 8500 دانش‌آموز شامل 4500 دانش‌آموز برادر و چهار هزار دانش‌آموز خواهر را به اردوهای راهیان نور از برنامه‌های امسال است که تاکنون 1500 نفر اعزام شده‌اند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها