یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیر بازنشسته‌ای که قصد واگذاری مدیریت ندارد!

مدیر بازنشسته‌ای که قصد واگذاری مدیریت ندارد!

مدیر عامل بازنشسته شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد همچنان پای ثابت مدیریت در استان است.

به گزارش افتونیوز، سال ۹۲ بود که عبدالحسین افتخاری از مخابرات بوشهر خداحافظی کرد و سکان مخابرات کهگیلویه و بویراحمد را در دست گرفت.

با تغییر دولت در سال 92  و البته شعار انتخاب مدیران همسو با رویکردها و سیاست های دولت تدبیر و امید، تقریبا عمده مدیران دولت احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد تغییر کردند.

افتخاری علیرغم بازنشستگی اما ماند، مدیرعامل مخابرات استان علیرغم همه انتقاداتی که به این مجموعه وارد است و گله مندی همیشگی روستائیان از عدم سرویس دهی مناسب مخابرات گویا قرار نیست سکان مدیریت را واگذار کند!

اگرچه مجموعه ارشد مدیریتی استان هم در سابق و هم جدید به این مجموعه نقد داشتند اما ظاهراً زورشان به این مدیر اصولگرا نمیرسد.

به گزارش بویرنیوز، بدون شک لازمه تحرک و پویایی در مجموعه های مدیریتی و از جمله مخابرات وجود افرادی جوان و خلاق است که نه به واسطه رابطه، بلکه عملکرد خوب انتخاب شده اند و در همین حال آفت مدیریت وجود افرادی است که تنها به واسطه وابستگی و رابطه مانده اند.

منبع: بویرنیوز
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 38 نظر

  • 1 ناشناس 1397/8/19 14:53:18

    جناب کارشناس تو خود افتخاری هستی که این کامنت را گذاشتی یانوچه های توست که برای چندرغاز پاداش خود رافروخته اند نمیدانند که بیشتر پاداشها را خودت جداگانه هپولی میکنی .

    پاسخ
  • 2 استاد 1397/8/15 18:47:53

    ادبیات فاخر

    پاسخ
  • 3 استاد 1397/8/15 17:58:32

    باز هم جناب کارشناس از ادبیات آقای افتخاری استفاده نموده ای .کاش تخریب را سرلوحه خود قرار نمی دادیم(رجوع به کامنت های اولیه و ....) و از خداوند طلب عفو و بخشش می کردیم و از درگاه او درخواست عاقبت بخیری می نمودیم .

    پاسخ
  • 4 استاد 1397/8/15 16:40:22

    در تکمیل کامنت فوق ،بنده هم بنوبه خود امیدوارم که روزی بساط این تخریب ها از ریشه خشکیده شود تا توان نیروهای علمی و متخصص صرف خدمت رسانی به همنوعان خود در استانی محروم معطوف و هزینه شود نه صرف رفع تخریبهای چندین و چند ساله مدیر فعلی مخابرات و عواملش .

    پاسخ
  • 5 استاد 1397/8/15 16:32:24

    با سلام در جواب کامنت فوق همین بس که این سناریوی تخریبی از سالها پیش توسط همین مدیر پایه ریزی و شالوده آن بنا شده و به این راحتی ول کن قضیه نیست و خود را عقل کل و بقیه را به هیچ وجه لایق چنین جایگاهی نمی پندارد و اینو در یکی از کامنت هایش به عینه روایت کرده (مراجعه شود به کامنتهای سایت بویرنیوز ) اما واقعیت اینه که "این مدیر که در ناتوانی و عدم کارایی ایشان جای هیچ تردیدی نیست و بر اکثریت کارکنان مخابرات و مردم دیارمان روشن و واضح است ،بعلت ناتوانی و بی مایگی طی سالهای متمادی ریاست ،دست به تخریب بعضی از مهندسان و تحصیلکرده های دانشگاهی و متخصصانی که با تفکرات ایشان در مسائل فنی ،کارشناسی ،شخصی و یا سیاسی اختلاف سلیقه داشته، زده اند وآنان را از خدمت رسانی به منطقه محروم و به گوشه ای رانده تا اندیشه های غیرکارشناسی و غلط خود و عواملش بر مخابرات حاکم باشند و وضعیت نابسامان کنونی گریبانگیر مخابرات گردد . حاصل این طرز فکرچیزی جز نارضایتی مردم و کارکنان عاید استان نشده است .بنابراین مادامیکه چنین مدیران نالایق و رانتی بر ادارات استان حکمرانی می کنند؛ محرومیت همچنان بر چهره دیارمان حکمفرما خواهد بود.

    پاسخ
  • 6 کارشناس 1397/8/15 14:41:27

    فکر نکنم مدیریت مخابرات آش دهن سوزی باشد که اینهمه همدیگر را تخریب میکنید در این دنیای بزرگ جا برای همه هست تلاش کنیم با بروز توانمندیها خود را به هدف مورد علاقه برسانیم نه با تخریب دیگران بالاخره مدیر فعلی صرف نظر از هر نوع عملکردی که داشته است چون بازنشسته هست از مسئولیت خداحافظی میکند اما رفتارها یی که از این کامنت ها قابل تشخیص است جون همه خود را عقل کل و اعلم تر از بقیه میدانند چه بسا یک فرد غیربومی و حتی ناتوان در آینده مسئولیت را بدست بگیرد افرادی که خود را برای مدیریت آماده می کنند باید با صبر و بردباری اهل تعامل بوده و بداند با کل مجموعه مخابرات میخواهد کار کند در غیر اینصورت توفیقی حاصل نخواهد شد

    پاسخ
  • 7 قاید گیوی دلاور 1397/8/15 10:34:39

    باز هم در تکمیل مطالب دوستان و عزیزانی که در کامنتهای فوق ماهیت و سیره مخربان جامعه را برملا نموده اند، باید مضافا ومکررا ، "سناریویی" دیگری را که شاهد بوده وهستیم و بعضی از مدیران ناتوان و بی مایه و عوامل آنها با نهایت تاسف بنا به ضعف و نارکارآمدی خود همراه با یکسری مسائل شخصی یا سیاسی و یا داشتن تفکرات غیرهمسو در پیش گرفته اند اینست که :"آنها بعضی از مدیران لایق و کاردان پایین دستی یا زیرمجموعه خود را همراهی و همکاری نکرده و احیانا ایشان را تخریب هم می نماید و گاها حتی در خرید کوچکترین لوازم مورد نیاز کاربرای پرسنل زیرمجموعه کارشکنی و بهانه تراشی می کنند ؛بلکه از این طریق او را ناتوان و از صحنه مدیریتی بیرون نمایند تا هیچ رقیبی را در مقابل خود نبینند و منافع آنها در معرض خطر قرار نگیرد وهمچنان به سیطره بی حد وحصر خویش و استفاده نامشروع از قدرت بدست آمده ادامه دهند." که فی المثل (رئیس محترم قبلی شهرستان بویراحمد) نیز مشمول این سناریو گردید و اخیرا با تخریب و افترا همچنان عوامل و مسببان سناریوی فوق الذکر دست بردار نبوده و به اکثر شیوه های ممکن درصدد تخریب برمی آیند تا نکنه این مهندس جوان وکارآمد وبا پرستیژ مدیریتی ویا سایر مهندسین جوان و توانمند در جایگاهی قرار گیرند که منافع آنها در معرض خطر قرار گیرد وهمچنان به تاراج مملکت در مخابرات ادامه دهند .گرچه جایگزین ایشان فردی است از نزدیکان مدیر ارشد مخابرات که در ناتوانی ایشان شکی نیست، ولی همین عوامل با تبلیغات غلط و شانتاژ می خواهند ایشان را فردی کارآمد جلوه دهند تا بسا فشار های سیاسی و اجتماعی را از دوش خود بردارند. بله عزیزان "با نهایت تاسف " این شیوه غلط مدیریت در استان ما توسط مدیرانی که ناتوان و ناکارآمد و ..بوده اند رواج پیدا نموده ، بطوریکه اکثر نیروهای بومی و توانمند به همین روش طرد و از صحنه مدیریتی استان حذف وبه سایر استانها رانده شده اند . البته که بحمدالله در آنجا عملکرد بسیار مثبتی داشته و دارند.بهرحال امیدوارم روزی برسد که ما در بین مدیران و یا سایر نیروهای یک سازمان یا شرکت شاهد چنین مواردی نباشیم که اینچنین سناریوهایی سرلوحه کارشان باشد!!! وبه امید آن روزی که تمام نیروهای توانمند از هر طیف و جناح و سلیقه در کنار هم و با همکاری همدیگر موجبات رونق و توسعه سازمان یا شرکت ، استان و مهین عزیزمان را فراهم آورند .

    پاسخ
  • 8 غدل 1397/8/14 14:33:10

    تربیزه نیرزه شل و باره 

    پاسخ
  • 9 حقگو 1397/8/14 14:12:30

    در کامنت بالا منظورم هدایت نژاد رئیس فعلی مخابرات شهرستان بویراحمده

    پاسخ
  • 10 حقگو 1397/8/14 14:10:18

    خدایی اگه مسئله روابط و فامیل بازی نبود رئیس مخابرات شهرستان ابدا در چنین جایگاهی قرار نمی گرفت .چون از هر نظر چه از نظر توان فنی و علمی ضعیف و ناتوانه و هم رفتار و برخورد مطلوبی با کارکنان و ارباب رجوع ندارند.

    پاسخ
  • 11 ناشناس 1397/8/14 13:42:52

    باسلام در تکمیل کامنت های بالا لازم است عرض کنم که در دوران مدیریت افتخاری هیچ عملکرد مثبت وتوسعه قابل توجهی در استان صورت نگرفته وچنانچه توسعهای نیز بوده در همراه اول بوده که ربطی به افتخاری ندارد وتوسط تهران وبرای رقابت باسایر شرکت های رقیب واپراتورها برای جذب مشتری وعقب نماندن برای جذب مشتری است. لازم است ذکر کنم توسعه میبایست در تلفن ثابت صورت بگیردکه ایشان توانایی هزینه در این خصوص را ندارد. ودیگر اینکه با سند سازی وارسال عملکردمثبت دروغ به مدیران بالاتر می خواهد چند صباحی بیشتر مدریت کند درحالی که ایشان سال 95بازنشسته شده اند ومبلغی بالاتر از نیم میلیارتومان پاداش دریافت نموده اند وعلاوه برحقوق بازنشستگی و دریافت سود پاداش بازنشستگی که در بانک سپرده کرده اند باقراردادی جدید با مخابرات مبلغی با احتساب پاداشهای سالیانه 25میلیون تومان دریافت میکنند.اگه بخواهیم دریافتهای ماهانه ایشان را جمعا حساب کنیم بالای 40یا 50میلیون تومان دریافت میکنند درحالی که کارشناسان مخابرات حقوقی یک میلیون دویست هزارتومانی با مدرک دانشگاهی کارشناس وبالاتر دریافت میکنند.مدیر نجومی یعنی این با عملکردی ضعیف که در دوران ایشان فقط زیان ده بوده وخدمات ارایه شده نیز ضعیف بوده.مدیرانی افتاب پرست که فقط عقده ای عمل میکنند وبا رانت همچنان مدیر هستند.بدهکاری به تامین اجتمایی شرکت برق ودارایی وشهرداریو... خود گواهی بر این مدعاست.شرکتی زیان ده وپوکیده که توسط ایشان به این روز افتاده وکلیه ساختمانهای شرکت بابت ندانم کاری ایشان ودوستانش بابت بدهی مخابرات واگذار شد به طلبکاران از جمله سالن ورزشی به تامین اجتمایی وغیره.

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1397/8/14 13:8:13

    سلام برادران عزیز.چرابی رضای خدا حرف میزنید.هی ساداته.هی احمدی‌نژاد.هی فیلسوفه.و هزارتا هی دیگر بابا مخابرات استان کارکرد زیر صفر دارد..ازخدا بترسید.قضاوت بی جا نکنین آقای مدیر فعلی باید برود وجاشو بده به قشر جون.سرحال.و.... بخدا هیچ مدیر لایقی در استان نیست.نیست.نیست

    پاسخ
  • 13 ناشناس 1397/8/14 10:8:33

    در یکی از کامنت ها ضمن توهین و تخریب بعضی از نیروها با کمال تعجب اشاره شده که رئیس فعلی شهرستان بویراحمد مهندسی جوان و ...می باشد!!!!!!!!لطفا از این به اصطلاح مهندس بفرمایید: 1- شما ابتدا با چه مدرکی وارد مخابرات شدی و مدرک مهندسی خویش را از کدام دانشگاه معتبر اخذ کرده اید؟ 2- عملکرد خود را بطور شفاف و واضح برای مردم محترم شهرستان بویراحمد بیان کنند تا مردم هم از این خدمات شایان توجه آگاه و متنعم گردند !!!! 3- سابقه خدمتی خود را بیان کنند تا مشخص شود که آیا ایشان بازنشسته و یا جوان هستند!!!!

    پاسخ
  • 14 بویراحمد سرافراز 1397/8/14 8:30:38

    در پاسخ به افراد ناشناسی که تهمت وتوهین به افراد را انتقاد می دانند باید گفت که اولا شما متاسفانه هنوز فرهنگ انتقاد و نقدپذیری را با تهمت و افترا تمیز نمی دهید ،در ثانی تا جایی که بنده سراغ دارم مدیر قبلی مخابرات شهرستان بویراحمد فردی با تحصیلات عالیه با عملکردی درخور و شایسته وبه زعم اکثر کارکنان مخابرات فردی توانمند و پاک دست وخوشنام وشناخته شده و از طایفه ای و خانواده ای بزرگ با اصل و نسب می باشند،اگر ایشان در لیست افراد توانمندی که توانایی مدیریت مخابرات منطقه را دارند قرار گرفته قطعا نشان از عملکردعالی و مثبت ایشان در سایر مسئولیت های قبلی این برادر عزیز نمود پیدا کرده است .بهر حال در یک مجموعه کاری گاها اتفاق می افتد که متاسفانه بنا به یکسری مسائل شخصی یا سیاسی و یا داشتن تفکرات غیرهمسو ،مدیر عالی مجموعه با مدیر شهرستانی همراهی و همکاری نکرده و احیانا ایشان را تخریب هم می نماید بلکه از این طریق او را از صحنه بدر نماید و خود تنهاقدرت بلامنازع باشدکه این شیوه مدیریت "باز هم باید بگم متاسفانه "در استان ما باب می باشد بطوریکه اکثر نیروهای بومی و توانمند به همین روش طرد و از صحنه مدیریتی استان حذف شده وبه سایر استانها رانده شده اند که بحمدالله در آنجا عملکرد بسیار مثبتی داشته و دارند.بهرحال امیدوارم روزی برسد که ما در بین مدیران و یا سایر نیروهای یک سازمان یا شرکت شاهد چنین مواردی نباشیم که تخریب سرلوحه کارشان باشد!!! وبه امید آن روزی که تمام نیروهای توانمند از هر طیف و جناح و سلیقه در کنار هم و با همکاری همدیگر موجبات رونق و توسعه سازمان یا شرکت ، استان و ایران را فراهم آورند وهمه ما روحیه ی انتقاد و فرهنگ نقدپذیری را در استان و کشور رواج داده و بدور از تعصبهای بیجا همدیگر را نقد کنیم وآستانه تحمل خود را در مواجهه با نظر منتقد بالا برده تا شاهد پیشرفت میهن عزیزمان باشیم ودر پیشگاه حق سربلند و سرافراز بیرون آییم .

    پاسخ
  • 15 حقیقت 1397/8/14 8:13:0

    در تکمیل کامنت فوق، لازم به توضیح است که :شما کامنت هایی که حاوی توهین و افترا و تخریب علیه مسئول اسبق شهرستان بویراحمد بوده را انتقاد فرض نموده ای و آنها را بی کم وکاست درج نموده ای و کامنتهایی که در مورد مسئول فعلی شهرستان بویراحمد ارسال شده را گزینش و سانسور نموه اید !!!!!هر چند همین کامنت بنده نیز به احتمال زیاد نیز سانسور خواهد شد.ولی باید عرض کنم که افرادی که از طریق سایت شما مورد توهین و تخریب قرار گرفته اند این حق را برای خود قائل هستند که در محاکم قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح اعاده حیثیت نمایند.

    پاسخ
  • 16 حقیقت 1397/8/14 7:56:54

    باسلام خدمت مدیر محترم این سایت ،از ظواهر امر اینطور بنظر می رسد که حامی دولت تدبیر و امید هستید چرا که به این مدیر احمدی نژادی و .....و عملکرد اوانتقاد نموده اید .ولی واقعیت امر چیز دیگری است ،چراکه در انتخاب کامنت ها و سانسور بعضی کلمات گزینشی و سلیقه ای عمل کرده ودر زمین حریف بازی نموده اید و طوری وانمود کرده اید که مخاطبان شما خیال کنند هدف شما دفاع از نیروهای توانمند و جوان وخلاق در بدنه مدیریتی می باشد درصورتیکه بر هر انسان واقع بینی کاملا مبرهن است که برعکس عمل نموده اید و با سانسور مطالبی که باید سانسور میشد و بالعکس مطالبی که نباید سانسور میشد دست به تخریب نیروهای کارآمد ،شجاع و با سوابق درخشان در مناصبی مانند شهرستان بویراحمد و .......زده اید .

    پاسخ
  • 17 asr 1397/8/13 14:46:13

    در پاسخ به افراد ناشناسی که تهمت وتوهین به افراد را انتقاد می دانند باید گفت که اولا شما متاسفانه هنوز فرهنگ انتقاد و نقدپذیری را با تهمت و افترا تمیز نمی دهید ،تا جایی که بنده سراغ دارم مدیر قبلی مخابرات شهرستان بویراحمد فردی با تحصیلات عالیه با عملکردی درخور و شایسته وبه زعم اکثر کارکنان مخابرات فردی توانمند و پاک دست وخوشنام وشناخته شده و از طایفه ای با اصل و نسب می باشد،اگر ایشان در لیست افراد توانمندی که توانایی مدیریت مخابرات منطقه را دارند قرار گرفته قطعا نشان از عملکردعالی و مثبت ایشان در سایر مسئولیت های قبلی این برادر عزیز نمود پیدا کرده است .بهر حال در یک مجموعه کاری زمانی اتفاق می افتد که متاسفانه بنا به یکسری مسائل شخصی یا سیاسی و یا داشتن تفکرات غیرهمسو ،مدیر عالی مجموعه با مدیر شهرستانی همراهی و همکاری نکرده و احیانا ایشان را تخریب هم می نماید بلکه او را از صحنه بدر نماید و خود تنهاقدرت بلامنازع باشدکه این شیوه مدیریت "باز هم باید بگم متاسفانه "در استان ما باب می باشد بطوریکه اکثر نیروهای بومی و توانمند به همین روش طرد و از صحنه مدیریتی استان حذف شده وبه سایر استانها رانده شده اند که بحمدالله در آنجا عملکرد بسیار مثبتی داشته و دارند.بهرحال امیدوارم روزی برسد که همه ما روحیه ی انتقاد و فرهنگ نقدپذیری را در استان و کشور رواج دهیم و بدور از تعصبهای بیجا همدیگر را نقد کنیم تا شاهد پیشرفت میهن عزیزمان باشیم ودر پیشگاه حق سربلند و سرافراز بیرون آییم .

    پاسخ
  • 18 ناشناس 1397/8/13 12:36:13

    در پاسخ به فرد ناشناسی که گفته این افراد را شناسایی و معرفی کنید باید قبول کنیم تا روجیه نقادی و نقدپذیری در جامعه رشد نکند نمی توانیم پیشرفت کنیم اگر کسی مخالف سلیقه و روش ما بود بلا فاصله نباید عصبانی شد و گفت باید وی را شناسایی و حذف نمود باید منطق نقادی را با منطق پاسخ داد نه توهین و تهدید ، این شیوه افرادی است که چیزی از خود ندارند و همه چیز را برمبنای زور میخواهند بهرحال صرف نظر از عملکرد ، مدیر مخابرات بازنشسته است بایستی میدان به افراد توانمند داده شود تا آنها هم در این عرصه خدمت رسانی سهیم شوند و افراد توانمند کم نیستند و نبایستی اگر یک فرد تلاش کرد مدیر شود در مقابل وی موضع گرفت مدیریت قابل جابجایی است همچنانکه اگر اینگونه نبود مدیریت به افراد حاضر نمی رسید همچنانکه مدیر فعلی به روش معمول مدیریت کرده و مدیریت خارق العاده ای نداشته مدیران آینده در صورت دخالت سیاست و باندگرایی با کمی تفاوت همین گونه خواهند بود باید بین فردی که دانش و تجربه و کارآیی دارد با فردی که پارتی و لابی گری دارد تفاوت قایل شد که اینهم خواسته ای غیر قابل تحقق است .

    پاسخ
  • 19 ناشناس 1397/8/12 8:1:10

    در مورد رئیس فعلی شهرستان بویراحمد ایشان نه تنها تخصص و توانایی ندارند بلکه ...... بیش نیستند که اخلاق و رفتار ...... در مجموعه زبانزد خاص وعام میباشد وصرفا براساس روابط فامیلی با مدیریت مخابرات به این جایگاه رسیده اند.

    پاسخ
  • 20 ناشناس 1397/8/12 7:50:50

    در پاسخ آن تخریب گری که الفاظ ناکارآمد وشلخته را به مسئولین نسبت داده باید بگم که امثال شما فقط یه ............................ بیش نیستید که هیچ چیزی غیر از تخریب بلد نبوده و نخواهید بود. ضمن اینکه از این مسئولین محترم این سایت خواهش می کنم که در مسئولیت رسانه ای خویش توجه و دقت کافی بخرج داده تا امثال چنین مخربانی براحتی با آبروی افراد بازی نکنند و نسبت به معرفی آنها اقدام نمایند.

    پاسخ
  • 21 ناشناس 1397/8/11 22:56:58

    جناب افتخاری هر گلی که تا الان در توانش بوده به سر مخابرات زده و بهرحال باید به قانون تمکین کرده و بار مسئولیت را به فرد دیگری بسپارد.ضمنا در پاسخ تخریبگران که هیچوقت دست از تخریب برنمی دارند باید بگم که در توانمندی بچه های بومی شکی نیست و اما در مورد تغییر رئیس قبلی شهرستان بویراحمد باید عرض کنم که این تغییر صرفا بر اساس عقده های شخصی و تسویه حسابهای قدیمی و سیاسی بوده و هیچ ربطی به کارآمدی یا نا کارآمدی نداشته و جایگزین ایشان هم فردی غیر بومی و از فامیلهای نزدیک افتخاری بوده و در مورد عملکرد ایشان باید مردم عزیز شهرستان بویراحمدقضاوت کنند .( آن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است )

    پاسخ
  • 22 ناشناس 1397/8/11 16:42:0

    فقط خداوند درستتون کرده حرف مفت بزنید .چون اطلاعات دقیق دادم مخابراتی هستم .کل مردم استان ضعیف بودن مخابرات را میدانند .بعدش هم به امام حسین ع اگر تمام دارایی مخابرات استان را به من بدهند یک ساعت دوستی با این جناح افتخاری را نکرده و نمیکنم و به امید خدا نفسهای آخر را در مخابرات استشمام میکنه .اگر جواب بی معنی دادید مسائل را بازتر میکنم بخصوص جریان پاداش را

    پاسخ
  • 23 ناشناس 1397/8/11 0:17:51

    "حرف مفت از آنِ آدمای مفته .افتخاری نه تنها خدمت نکرد بلکه مخابرات را نابود کرد در طول پنج سال مدیریتش ۱کیلومتر فیبر نوری نه تنها به مسیرهااضافه نکرد بلکه فیبر های نوری استان از بی صاحبی اکثرا آسیب جدی دیده و همه مسیرها افت بالایی دارن وده میلیاردتومان هم فیبرهای موجود را تعمیر و تغییر مسیر نمیدهند در زمینه دکل هم ۱۰دکل اضاف نشده و دکل های مخابراتی دچار آسیب و سرقت و عدم امکانات مجهز وبروز ولازم بخصوص باطریهای شارژ درزمان قطع برق هستند .خداوکیلی مخابراتی که پول برق به تنهایی ۵میلیارد تومان بدهکار هست دیگر بقیه اموراتش را بسنجید .فقط یکجا خوب کار کرد باند ببسواد خودش را تا توانست حمایت کرد وخیلی از افراد جناح مخالفش را که قیمتشان ارزان بودرابا پست ومقام و وعده های توخالی خرید.و خداییش نمایندگان مجلس استان در این زمینه در نزد خداوند جوابگو هستند .استانداری هم واقعا در مورد مخابرات همینطور .انسان باید واقع بین باشد حالا آن شخصی که فرموده افتخاری خوب کار کرده در بویراحمد فقط جواب بده که کجای مسیرهای بویراحمد فقط وفقط ۱۰کیلومتر فیبر نوری انجام گرفته ." احتمالا شما مخابراتی هستید لابد چون خودت هیچ ارزش قیمتی نداشتید قابل خریدن نبودید!

    پاسخ
  • 24 ناشناس 1397/8/10 19:10:55

    ای نمارک و اصلاح طلبل نه سرشون ایبو گپ بزنن و نه سرش ایبو دفاع کنن! اگر چند نفر در دولت کار می کنند همین تعداد محدود مدیران جهادی هستند!

    پاسخ
  • 25 اصلاح طلب 1397/8/10 9:48:9

    موسی خادمی استاندار قبلی به خاطر استخدام های فامیلی بخصوص استخدام  خواهر زادهاش، با اصولگراها معامله می کرد،یکی از اصولگراها همین مدیر مخابرات بود، موسی خادمی ضعیف بود، ونقطه ضعف داشت وگر نه نباید می گذاشت مدیر دولت احمدی نژاد در این دولت پست بگیرد

    پاسخ
  • 26 ناشناس 1397/8/10 8:28:49

    مدعیان اطلاح طلب جایگزین ایشان 4 نفر خام وبی تجربه هستند! یکی انها رییس شهرستان بویراحمد بود و هرجا می رفت فقط گند میزد وبه علت عدم کارایی و شلخته بودن با مهندسی جوان و متخصص جایگزین شد که علی رغم مشکل مالی ونیروی انسانی خدمات شایانی در خصوص بهسازی ونوسازی شبکه مخابرات انجام داد. افتخاری علیرغم انتقاد خودم ازایشان یکی ازبهترین مدیران مخابرات درسطح کشور و بهترین تعامل با ادارات و ستادی تهران را دارد.

    پاسخ
  • 27 ناشناس 1397/8/10 2:36:21

    حرف مفت از آنِ آدمای مفته .افتخاری نه تنها خدمت نکرد بلکه مخابرات را نابود کرد در طول پنج سال مدیریتش ۱کیلومتر فیبر نوری نه تنها به مسیرهااضافه نکرد بلکه فیبر های نوری استان از بی صاحبی اکثرا آسیب جدی دیده و همه مسیرها افت بالایی دارن وده میلیاردتومان هم فیبرهای موجود را تعمیر و تغییر مسیر نمیدهند در زمینه دکل هم ۱۰دکل اضاف نشده و دکل های مخابراتی دچار آسیب و سرقت و عدم امکانات مجهز وبروز ولازم بخصوص باطریهای شارژ درزمان قطع برق هستند .خداوکیلی مخابراتی که پول برق به تنهایی ۵میلیارد تومان بدهکار هست دیگر بقیه اموراتش را بسنجید .فقط یکجا خوب کار کرد باند ببسواد خودش را تا توانست حمایت کرد وخیلی از افراد جناح مخالفش را که قیمتشان ارزان بودرابا پست ومقام و وعده های توخالی خرید.و خداییش نمایندگان مجلس استان در این زمینه در نزد خداوند جوابگو هستند .استانداری هم واقعا در مورد مخابرات همینطور .انسان باید واقع بین باشد حالا آن شخصی که فرموده افتخاری خوب کار کرده در بویراحمد فقط جواب بده که کجای مسیرهای بویراحمد فقط وفقط ۱۰کیلومتر فیبر نوری انجام گرفته .

    پاسخ
  • 28 بویراحمد سرافراز 1397/8/10 1:4:43

    سلام: اول به حاج آقا سید افتخاری پیشنهاد میدم بگردد و ببیند چه کسی و یا کسانی اینگونه ب رسانه ها کد می دهند تا با آبروی ایشان بازی بشود. دوم: مگر دولت متعلق به یک جریان سیاسی است؟ همین آقای حاج افتخاری از مدیران ارشد و استخوان خورد کرده نظامند و مثلا چون قبلا ب فلانی رای نداده الان نباید نوکر مردم دیارش باشد؟ سوم: آقای نویسنده مطلب، کشورهای توسعه یافته با سرکوب نیروهای بومی و یا جناحی و یا مسن تر به توسعه نرسیدند بلکه با همکاری و همراهی و نگرش ژرف به توسعه رسیدند. چهارم: گر بفکر استان و توسعه ای پس اینگونه بر پیکره مدیران چون حاج افتخاری که از سلسله پاک سادات است هم نتاز که نه خدا خوشش میاد نه بنده خدا..... وکلام آخر: اگر آقای سید افتخاری این خبر را ۲ بار بالا و پایین کند متوجه می شود این ادبیات کار کدام فرد از مجموعه کاری خود است و از ایشان توضیح بخواهد کجای کار مخابرات اشکال دارد که به خودشان(افتخاری) نمی گوید اما به رسانه ها می گوید تا با آبروی مجموعه مخابرات بازی کنند؟ زنده باد ایران زنده باد استان زنده باد سلسله سادات افتخاری

    پاسخ
  • 29 ناشناس 1397/8/10 0:39:59

    کسانی که به کاندیدای جوان که همگی تحصیلات عالی از دانشگاههای معتبر دارند توهین میکنند بدون شک افرادی بیسواد، ناتوان و ناکارامدی هستند که با رفتن مدیر فعلی منافعشان به خطر می افتد.

    پاسخ
  • 30 ناشناس 1397/8/10 0:27:41

    در استان نیروهای تحصیل کرده و توانمند زیادی وجود دارن که میدان به انها داده نمی شود

    پاسخ
  • 31 ناشناس 1397/8/10 0:23:21

    اونایی که به کاندیدای جوان توهین میکنند بدون شک افراد بیسواد ،ناکارامدو زیر کار در رویی هستند که با رفتن مدیر فعلی منافعشان به خطر می افتد

    پاسخ
  • 32 رضایی 1397/8/9 23:48:15

    همه این کامنتها را یکنفر گذاشته.....اتفاقا افراد جوان وتحصیلکرده زیادی داریم که خیلی بهتر ازایشان توانایی دارند.....

    پاسخ
  • 33 خدابخش دستوریان 1397/8/9 23:15:27

    متاسفانه تا چنین مدیرانی در کشور داریم کشور ما همچنان عقب مانده می‌باشد من۴طبقه منزل مسکونی در شهر دهدشت کمربندی دوم روبروی۶۰دستگاه ساختم (سال ۱۳۹۰)تا کنون دنبال خط تلفنم ولی مدیرلایقی که جوابگو باشدپیدا نکردم حتی به بازرسی یاسوج هم شکایت کردم و جواب قانع کننده ای نشنیدم رییس مخابرات دهدشت می فرماید بودجه ندارم که امکانات بدم.صدای ضبط شده ایشان را دارم ولی چنین مدیری حق مانیست. لطفاً از نسل جدید استفاده کنید شاید کشور ما آباد شود الآنم هم نامه قطع (بلا استفاده)روی خط خریداری شده گذاشتم که حداقل آبنمان به شرکت مخابرات ندم.لطفا این مدیر بازنشسته راسریع تعویض کنید ۰۹۱۷۵۹۶۱۰۲۷دستوریان

    پاسخ
  • 34 ناشناس 1397/8/9 22:1:49

    باسلام: اگر سکان مدیریت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد. در دست متخصصین جوان و باسواد باشد. که هم مخابرات از حالت بیروح بودن در بیاد.وهم کارکنان انگیزه کاری به دست بیاورند . خیلی خوب هست .البته بنده منکر آقای مهندس افتخاری نیستم.ولی باید میدان برای جوانان متخصص و خلاق هموار شود..البته در طول مدتی که مهندس مدیر کل بودند و هستند..در حق روستاها کم لطفی شده. و شاهد هیچ گونه تغییر و تحول نو و جدیدی نبودیم..حتی سایتهای بزرگی در سطح استان داشتیم و روستاها کوهستانهای بزرگ که امکان فیبرنوری وجود داشت ولی کوتاهی شد..

    پاسخ
  • 35 ناشناس 1397/8/9 21:39:40

    کاندیداهای جوان جایگزین ایشان قادر به اداره یک نانوای هم نیستند!

    پاسخ
  • 36 ناشناس 1397/8/9 21:38:33

    اگر قحط الرجال نیست شما از مجموعه مخابرات یک نفر رو نام ببر که بتونه این مدیریت رو به دست بگیره

    پاسخ
  • 37 ناشناس 1397/8/9 21:37:52

    اتفاقا در این مدت که ایشان مدیریت مخابرات را عهده دار بودند واقعا در شهرستان بویراحمد کار شده و رفع خرابی تلفن در کوهتا ترین زمان ممکن انجام میشه فکر کنم شرکت مخابرات محل کار است نه سیاست

    پاسخ
  • 38 ناشناس 1397/8/9 20:27:32

    قحط رجال است دیگه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها