یادداشت
گفتگو و گزارش

عصر شعر «سربداران عشق» در یاسوج برگزار شد

عصر شعر «سربداران عشق» در یاسوج برگزار شد

به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عصر شعر سربداران عشق با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم در یاسوج برگزار شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از فارس، در سومین روز از برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه کنگره ملی عصر شعر سربداران عشق با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم برگزار شد.

شریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این جلسه با بیان اینکه همزمان با برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان حوزه هنری همچون دیگر نهادهای فرهنگی برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داد، گفت: برپایی عصر شعر سربداران عشق با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم را در نمایشگاه برگزار کردیم.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه امنیت و آسایش کنونی را‌ مدیون خون شهیدان هستیم، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود.

وی با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: برگزاری کنگره شهدای استان رویداد بزرگ فرهنگی بوده که با اجرای برنامه های مختلف در این کنگره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عصر شب شعر سربداران کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه کنگره شهدا اذعان کرد: قطعا با بیان واقعیت‌های جنگ در قالب شعر می تواند نسل جدید را با دلاورمردی های شهیدان آگاه کند.

اسلامی با اشاره به حربه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان تمام تلاششان ضربه زدن به انقلاب و نظام بوده لذا با برگزاری کنگره شهدا، آشنای‌جوانان با وقایع منگ تحمیلی و برنامه های فرهنگی نسل امروز را از گزند آسیب‌های دشمن ایمن می‌کند.

به گزارش فارس؛ هشت نفر از شاعران که در این برنامه شعر سرودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/82011/ن30/

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها