یادداشت
گفتگو و گزارش

نام مدیر ملی هم‌استانی در بین گزینه‌های احتمالی مدیریت شرکت ملی گاز

نام مدیر ملی هم‌استانی در بین گزینه‌های احتمالی مدیریت شرکت ملی گاز

با توجه با قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و کنار رفتن بسیاری از مدیران نفتی گمانه‌زنی در خصوص انتصاب‌های آتی در وزارت نفت بسیار زیاد شده و حال باید دید و منتظر شد وزیر نفت چه گزینه‌هایی برای سمت‌هایی که مدیران بازنشسته آن کنار خواهند رفت در نظر خواهد داشت؛ امروز در گزارشی از حسن منتظر تربتی، محسن دلاویز، سعید توکلی و محمود امین نژاد به‌عنوان گزینه‌های احتمالی برای مدیریت در شرکت ملی گاز و علی مبینی دهکردی به‌عنوان گزینه تصدی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری نام برد.

همچنین در خصوص ادامه گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتخاب مدیرعامل شرکت ملی گاز برخی منابع خبری شانس محسن دلاویز را جهت تصدی این مسئولیت بیشتر از دیگران دانسته‌اند. محسن دلاویز متولد ۱۳۵۵ در شهرستان گچساران است و از سوابق مهم کاری ایشان می‌توان به مدیرعاملی شرکت نفت خزر اشاره کرد. ایشان هم‌اکنون مدیرعامل سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت است.

شایان‌ذکر است با توجه با قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و کنار رفتن بسیاری از مدیران نفتی گمانه‌زنی در خصوص انتصاب‌های آتی در وزارت نفت بسیار زیاد شده و حال باید دید و منتظر شد وزیر نفت چه گزینه‌هایی برای سمت‌هایی که مدیران بازنشسته آن کنار خواهند رفت در نظر خواهد داشت.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها