یادداشت
گفتگو و گزارش

باران و برف دو جاده ارتباطی استان را مسدود کرد

باران و برف دو جاده ارتباطی استان را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور ارتباطی "گچساران-پازنان-دیلم" به علت شدت بارش باران و سیلابی شدن تا اطلاع ثانوی مسدود و محور گچساران-بهبهان-دیلم بعنوان محور جایگزین اعلام می شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از ایسنا، «علی خوان پایه» افزود: همچنین در محور"سی سخت به پادنا" بعلت بارش شدید برف، کولاک، وزش باد و بوران در گردنه بیژن مسدود شده و تا اطلاع ثانوی امکان تردد در آن وجود ندارد.

وی با یبان اینکه عبور و مرور در محور"سی سخت به پادنا" انجام نمی شود، اظهارکرد: با وجود اینکه راهداران در این محور مستقر شده اند اما بعلت کولاک و وزش باد شدید و بوران در این محور امکان بازگشایی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به جزء محورهای ذکر شده تمام محورهای مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد .

خوانپایه اضافه کرد: بیش از 200راهدار در23راهدارخانه ثابت و سیار استان با 200دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین راهداری در محور های مواصلاتی استان مستقر و در حال خدمات رسانی و امدادرسانی به مردم و بازگشایی راهها و انسدادهای احتمالی هستند.

همچنین صفا حبیبی، بخشدار دیشموک در شهرستان کهگیلویه گفت: همزمان با آغاز بارندگی و به علت کوهستانی بودن برخی محور‌های مواصلاتی روستایی این بخش، سیلاب به جاده‌ها طغیان کرده و محور‌های روستا‌های چندار، مورخانی، ده احمد، ده قاضی به شهر دیشموک ناهموار و قطع شد .

وی افزود: بلافاصله با تماس‌ها و مکاتبات لازم با دفتر فرمانداری کهگیلویه با به کارگیری یک دستگاه گریدر محور‌های روستایی گشایش یابد .

حبیبی اضافه کرد: محور مواصلاتی "دیشموک به استان خوزستان" به علت نبود پل ارتباطی بر روی رودخانه "دم رود ایک" با طغیان رودخانه بسته می‌شود و روستا‌های مجاور رودخانه با مشکل مواجه می‌شوند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها