یادداشت
گفتگو و گزارش

زنگ آب در دبستان دخترانه فرهنگیان دهدشت نواخته شد/ شروع مجدد طرح همیار آب در مدارس دهدشت/ تصاویر

زنگ آب در دبستان دخترانه فرهنگیان دهدشت نواخته شد/ شروع مجدد طرح همیار آب در مدارس دهدشت/ تصاویر
زنگ آب در دبستان دخترانه فرهنگیان دهدشت نواخته شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز و با حضور جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه و مسوولان آبفای شهر دهدشت زنگ آب در مدرسه دخترانه ابتدایی فرهنگیان این شهر نواخته شد.

علی پورکپور در این آیین با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در میان دانش آموزان اظهار کرد: برای اثرگذاری هرچه بیشتر موضوعات فرهنگی باید از سنین کودکی و دبستان کار شود.

وی با اعلام آمادگی آموزش و پروروش کهگیلویه برای اجرای برنامه های فرهنگی نظیر طرح همیار آب اظهار کرد: این دستگاه خود را در کنار دستگاه های خدمات رسان می داند

طهمورث گودرزی نیز در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی در زمینه مصرف بهینه آب عنوان کرد: وضعیت آب و بروز بحران آب زنگ هشداری جدی برای همه است.

معان بهره بردرای شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استفاده از ابزار مختلف فرهنگی و همکاری آموزش و پرورش و آب و فاضلاب شهری در اجرای طرح همیار آب راهکاری موثر در تبیین اهمیت آب و صرفه جویی در مصرف این کالای با ارزش است.

وی زنگ آب را آغازی برای اجرای طرح همیار آب در سال تحصیلی جدید مدارس دانست و گفت: با تدابیری که در این زمینه اندیشیده شده است، امید داریم که طرح میار آب به بهترین نحو در مدارس اجرا شود.

گفتی است در ادامه این برنامه و پس از اجرای سرود و دکلمه توسط دانش آموزان، زنگ آب در مدرسه دخترانه فرهنگیان دهدشت به نمایندگی از سایر مدارس این شهر نواخته شد.

[gallery ids="38332,38333,38334,38335,38336,38337,38338,38339,38340,38341,38342,38343,38344,38345"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها