یادداشت
گفتگو و گزارش

اقدامات موثر کارگروه آب و انرژی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پدافند غیرعامل/ تصاویر همایش

اقدامات موثر کارگروه آب و انرژی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پدافند غیرعامل/ تصاویر همایش
کارگروه آب و انرژی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پدافند غیرعامل اقدامات موثری انجام داده است.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز همایش کارگروه آب و انرژی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان دستگاه مختلف اداری استان برگزار شد.

خسرو دمساز در ابتدای این همایش با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل اظهار کرد: پدافند غیرعامل قدمتی طولانی و به اندازه تاریخ خلقت بشریت دارد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با افزایش خطرات و چالش های پیش روی بشریت امروزی ضرورت اجرای پدافند غیرعامل بیش از پیش احساس می‌شود.

وی پدافند غیرعامل را به معنای مجموعه فعالیت های اصولی برای کاهش خسارت های مالی به تاسیسات و زیرساخت ها دانست و گفت: این موضوع در دستگاه های خدمات رسان حوزه آب و انرژی بیشتر احساس می شود و به همین دلیل باید تدابیر ویژه تری در این زمینه اتخاذ شود.

دمساز به مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل کارگروه آب و انرژی نیز گریزی زد و گفت: طی چهار سال اخیر اقدامات موثری در این زمینه صورت گرفته است و کارگروه آب و انرژی از دستگاه های پیش رو در این حوزه بوده است.

همچنین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش کارگروه آب و انرژی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اهمیت پدافند غیرعامل به گونه‌ای است که این موضوع یکی از برنامه های اصلی در سطح کشوری مورد توجه قرار دارد.

داوود راهزادی با اشاره به اهیمت برق در تامین انرژی حوزه‌های مختلف اظهار کرد: پایداری تامین برق در شهرهای استان از رویکردهای اصلی شرکت توزیع برق استان است و تا کنون موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

راهزادی افزایش تولید برق و توسعه نیروگاها خورشیدی در مناطق مختلف استان را از برنامه های اصلی شرکت توزیع برق استان عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیز پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه های ادارای استان با نصب دیزل ژنراتور و پیل های خورشیدی اقدامات موثری را در تامین برق اضطرارای برداشته‌اند، تصریح کرد: امیدوارم که تمامی دستگاه های اداری به این سمت حرکت کنند.

[gallery ids="38348,38349,38350,38351,38352,38353,38354,38355,38356,38357,38358,38359,38360,38361"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها