یادداشت
گفتگو و گزارش

نظارت جدی سازمان صمت بر نحوه فروش کالاهای زمستانه

نظارت جدی سازمان صمت بر نحوه فروش کالاهای زمستانه

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صنعت،معدن و تجارت گفت:با فعال شدن گشت های بازرسی ،واحدهای فروش کالاهای زمستانه را بشدت نطارت می‌کنیم.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، روح اله باقری فرد افزود: طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی فروش کالاهای زمستانه را از ۱۹ابان ماه استارت زدیم و تا نیمه اول اسفند ماه ۹۷ ادامه دارد.

وی ابراز کرد: در شروع این طرح که با حضور نماینگان محترم صدا و سیمای مرکز استان ،شعبه سیار تعزیرات حکومتی،اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و بازرسان اتاق اصناف مرکز استان به سرپرستی معاون بازرسی، از ۱۳۰ واحد صنفی فروشندگان لباس های گرم و چتر بازدید شد.

باقری‌فرد اظهار داشت: از این تعداد بازرسی انجام شده ،تخلف ۱۰ واحد صنفی مشهود بود که سریعا توسط بازرسان صنعت،معدن و تجارت و همینطور بازرسان اتاق اصناف فرم گزارش تخلف بازرسی تکمیل و در همان وقت،توسط شعبه سیار تعزیرات حکومتی به تخلف آنها رسیدگی شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان در ادامه از عمده تخلفات کشف شده نام برد و گفت: گرانفروشی ،عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب عمده تخلف انها به ارزش ریالی ،۴۸میلیون ریال بوده است.

این مسئول از فعال بودن سامانه ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به تخلفات صنفی خبر داد و گفت: این سامانه پل ارتباطی ما مسئولین و شما شهروندان گرامی بوده جهت شناسایی سودجویان احتمالی،ضمن اینکه حداقل وقت رسیدگی به گزارش ستاد خبری در مرکز استان کمتر از ربع ساعت دانست.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها