یادداشت
گفتگو و گزارش

پایان آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه نقاشی آب و زندگی

پایان آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه نقاشی آب و زندگی

آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه نقاشی آب و زندگی پایان آبان ماه اعلام شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نگهدار معادیجو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایان آبان ماه جاری آخرین مهلت ارسال آثار نقاشی مسابقه آب و زندگی به دبیرخانه استانی این جشنواره است.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مربیان مدارس و اولیاء دانش آموزانی که قصد شرکت در این مسابقه را دارد باید آثار تولیدی را تا پایان آبان ماه جاری به دبیرخانه استانی ارسال نمایند.

معادیجو افزود: پس از انتخاب ده اثر برتر در مرحله استانی، آثار انتخابی به دبیرخانه کشوری مسابقه ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش کودک این مسابقه شامل موضوعاتی از جمله( چگونه ممکن است آب آلوده شود؟- آب از کجا و چگونه به دست می آید؟- آب آلوده چه ضرری دارد؟ چگونه می‌توان آب را نگهداری کرد؟- چکار کنیم که آب هدر نرود؟) می باشد، عنوان کرد: موضوعات بخش نوجوان نیز شامل موضوعاتی از جمله( در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است؟- برای اینکه آب‌ها آلوده نشوند چکار باید کرد؟- با چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می‌کنید؟)می باشد.

معادیجو در مورد نحوه ارسال آثار نیز گفت: اصل نقاشی به همراه فرم شناسنامه تکمیل شده( الصاق فرم شناسنامه به پشت نقاشی در گوشه پایین سمت راست ) و آثار نقاشی دیجیتال نیز به صورت پرینت رنگی به همراه CD حاوی فایل اجرایی ارسال شود.

وی یادآور شد: آثار باید در بسته بندی تخت و بدون تاخوردگی و یا قاب به همراه نشانی کامل پستی و شماره تماس باشند.

معادیجو تصریح کرد: دانش‌آموزان و افراد شرکت کننده، می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی این مسابقه به آدرس؛ یاسوج – انتهای بلوار ۴۵ متری ارم – شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد - دفتر روابط عمومی و آمورش همگانی و کد پستی ۵۷۸۷۸ – ۷۵۹۱۷ ارسال نمایند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها