یادداشت
گفتگو و گزارش

جشن معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور یاسوج برگزار شد/تصاویر

جشن معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور یاسوج برگزار شد/تصاویر

با حضور رئیس دانشگاه پیام نوراستان، مدیران ستادی دانشگاه، شهردار یاسوج و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج برگزار شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان، در این برنامه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج درسخنانی ضمن تبریک به پذیرفته شدگان در این دانشگاه به گزارشی از توانمندیها و امکانات دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج ارائه داد.

دکتر حسین جمالی گفت: در سال تحصیلی 98-97 تعداد 680 دانشجوی جدیدالورود دراین دانشگاه مشغول به تحصیل شدند.

در ادامه این برنامه نستهن مقدم، شهردار یاسوج در سخنانی از مزایای متعدد دانشگاه از جمله عدم اجبار دانشجو به حضور در کلاسها، امکان مهمان شدن دانشجو در مرکز یا واحد مورد دلخواه، ارائه تسهیلات بانکی مناسب به دانشجویان و... اشاره کرد و گفت: این مزایا، دانشگاه پیام نور را از سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی متمایز می‌کند.

همچنین رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک و خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود و تشکر از مسئولین شرکت کننده در برنامه، به ویژگیهای دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج اشاره کرد و گفت: موقعیت مکانی و امکانات دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج در حد مطلوب می باشد و درصدد هستیم سایر مشکلات دانشگاه را با همکاری و همیاری سایر نهادها و ارگانها برطرف کنیم.

گفتنی است به دلیل تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام محرم و صفر جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود با تاخیر برگزار شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها