یادداشت
گفتگو و گزارش

نشست جمعی از جوانان اصلاح‌طلب در یاسوج/ اتحاد و انسجام رمز موفقیت است/ تصاویر

نشست جمعی از جوانان اصلاح‌طلب در یاسوج/ اتحاد و انسجام رمز موفقیت است/ تصاویر

نشست برخی از جوانان اصلاح طلب استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، جمعی از جوانان اصلاح طلب با موضوع بررسی مسایل سیاسی روز، بایدها و نبایدها، با نگاهی به آینده دور هم جمع شدند و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

سیدرضا عسکری، سیدعسکر عرفانی زاده، داریوش ارجمند و سیدمحمدعلی سجادی اصل از چهره های اصلاح طلبی بودند که در این نشست به عنوان مهمان ویژه در بین جوانان حضور یافتند.

کورش عزیزی از جوانان اصلاح طلب و هماهنگ کننده این نشست گفت: تعداد زیادی از جوانان به این نشست دعوت شده بودند که برخی به دلیل گرفتاری‌های شخصی و برخی نیز به دلیل بعد مسافت و بدی آب و هوا نتوانستند در این جلسه حضور یابند. وی ادامه داد: هدف از این نشست دیدار دوباره با دوستان همفکر، بررسی مسایل سیاسی روز و همچنین راهکارهایی برای فعال شدن جوانان در عرصه های سیاسی و اجتماعی است. عزیزی گفت: این نشست ها در صورت تمایل جوانان تدام می یابد و امیدواریم با همفکری و استفاده از خرد جمعی همه جوانان همفکر استان بتوانیم با تجمیع نظرات و ارائه به نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز قدمی در زمینه حل مشکلات و مسایل جوانان برداریم.

داریوش ارجمند میهمان این نشست و ار فعالان سیاسی اصلاح طلب گفت: در حالی که دودستگی و اختلاف در جریان اصلاح طلب حکمفرما شده که اصولگرایان با انسجام درونی و کار تشکیلاتی مشغول برنامه ریزی برای آینده خصوصا انتخابات مجلس هستند. وی ادامه داد: متاسفانه دوستان اصلاح طلب رقیب همدیگر شده اند وگرنه اصولگرایان را یارای مقابله با اصلاح طلبان نیست. ارجمند با بیان اینکه جوانان باید پیگیر و مطالبه گر مسایل خود باشند افزود: برخی جوانان مسایلی را مطرح می کنند اما دیگر پیگیر آن نیستند و فقط در حد مطرح کردن موضوع به خود زحمت می دهند و از پیگیری غافل می شوند. این فعال سیاسی با گلایه از برخی جوانان گفت: برخی از جوانان اصلاح طلب به شدت بر طبل تفرقه می کوبند و باعث انشقاق هرچه بیشتر در این جریان شده اند.

رمضانی از دیگر جوانان حاضر در این نشست گفت: یکی از مهمترین مسایلی که در پیش رو داریم انتخابات مجلس 98 هست که باید با برنامه ریزی مناسب گزینه ای براساس معیارهای اصلاح طلبی و فکری به جامعه معرفی و برای موفقیت آن تلاش کرد. وی ادامه داد: زمان زیادی تا انتخابات باقی مانده و باید از هم اکنون برنامه ریزی شود که بعدا کمبود وقت و زمان بهانه ای برای دوستان تصمیم گیر نباشد. وی به آسیب نگاه قومی در این انتخاب اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان مسایل قومی و قبیله ای نباید در انتخاب گزینه اصلاح طلبان برای مجلس 98 دخیل باشد. رمضانی با بیان پیشنهادی گفت: برخی از بزرگان و چهره های اصلاح طلب اگر جلسات مهمی دارند از حضور جوانان در این جلسات استفاده و نظرات آنها را نیز بشنوند.

بسطامی از جوانان اصلاح طلب در این نشست گفت: یکی از ضعفهای اصلاح طلبان از گذشته تا کنون عدم کادرسازی مناسب است. وی ادامه داد: عدم اعتماد به جوانان در سالیان گذشته باعث شده که اکنون مدیران قوی و قابل اتکا در این جریان نداشته باشیم. وی افزود: همیشه جوانان به عنوان پیاده نظام استفاده شده اند و هزینه ها بر عهده جوانان است و منفعت ها به عده ای دیگر می رسد.

امینی یکی از جوانان حاضر در این نشست گفت: نگاه به گذشته و بازکردن مسایل آن می تواند ما را از برنامه ریزی برای مسایل آینده بازدارد. وی ادامه داد: با برنامه ریزی مناسب از هم اکنون باید به فکر فرستادن نماینده ای قوی از سوی جریان فکری اصلاح طلب به مجلس باشیم.

صدری فعال اصلح طلب در این نشست گفت: نگاه جوانان به پیشکسوتهای جریان اصلاح طلب هست و مطمئنا اگر در بین آنها اختلافی نباشد جوانان نیز مشکلی با هم نخواهند داشت. وی ادامه داد: مادامی که برخی از بزرگان این جریان با هم مشکل و اختلاف دارند تفرقه و جدایی بین جوانان اصلاح طلب نیز وجود دارد و این اختلافات برطرف نخواهد شد مگر با برگزاری جلسات و نشست های مشترک.

روشناس از جوانان اصلاح طلب حاضر در این نشست گفت: در شرایط فعلی مشکل اصلی مردم معیشت و اقتصاد است و اصولگرایان با آگاهی از این مشکل، برنامه ریزی برای استفاده از این مشکل مردم و جمع کردن رای و افزایش پایگاه رای خود هستند. وی ادامه داد: برخی از مدیران از نردبان اصلاح طلبی بالا رفتند و توانستند مسئولیت بگیرند اما هیچ کاری برای رفع مشکلات مردم انجام نمیدهند. وی افزود: این مدیران به جای کارها وفعالیتهای مفید که جریان اصلاح طلبی را نزد مردم سربلند کند فقط به فکر مقام و موقعیت خود و انجام کارهای روزمره هستند.

سیدعسکر عرفانی که به عنوان مهمان به این نشست دعوت شده بود گفت: با استقرار دولت تدبیر و امید تلاشهای زیادی برای حل مشکلات جوانان این جریان انجام شد اما علیرغم پیگیری های زیاد به سرانجام مطلوب نرسید. وی ادامه داد: البته تا حدی مشکل برخی از جوانان با پیگیری از دیگر روزنه ها و کانالهای ارتباطی در استان و کشور حل شد اما توقع ها از این بیشتر بود و باید بیش از اینها کار انجام می شد.

سیدمحمدعلی سجادی فعال سیاسی اصلاح طلب نیز از دیگر مهمانان این نشست بود و در جمع جوانان گفت: برنامه جریان اصولگرا جدا کردن جوانان از پیگیری تفکر اصلاح طلبی است و در این راه از هیچ کاری غافل نمی شوند. وی ادامه داد: کارشکنی برای اشتغال جوانان اصلاح طلب در ادارت دولتی، عدم تایید نیروهای اصلاح طلب برای مدیریت و .. همه و همه برای دلسرد کردن و بریدن جوانان از جریان اصلاح طلبی است. وی به تلاشهای چهره ها و بزرگان اصلاح طلب برای حل مشکلات جوانان اشاره کرد و گفت: این افراد هیچگاه برای جوانان کم نگذاشتند ولی متاسفانه شرایط مملکت مطلوب نیست. سجادی به بی توجهی دولت به حامیان خود اشاره کرد و گفت: دولت مستقر به پایگاه رای خود توجهی ندارد و استانداران با نظر نمایندگان انتخاب می شود که گاهی این افراد با دولت همسو نیستند و متاسفانه تا روال این گونه هست مشکلات در کشور نیز وجود دارد.

سیدرضا عسکری از چهره های شناخته شده اصلاح طلب در استان در جمع جوانان اصلاح طلب گفت: جریان اصلاحات و اصلاح طلبان هر گاه متحد و منسجم بوده اند پیروز میدان رقابت شده اند. وی به انتخابات گذشته اشاره کرد و گفت: سال 92 و 94 و 96 اصلاح طلبان توانستند با اتحاد و انسجام انتخابات را با پیروزی پشت سر بگذارند. وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: در سال 90 اصلاح طلبان منسجم تر شده و توانستند کاندیدای مدنظر خود را به مجلس بفرستند ولی در سال 94 متاسفانه اختلافات دامن اصلاحات را گرفت. عسکری بیان داشت: خودزنی در بین اصلاح طلبان رواج یافته و مطالبی که گاهی برعلیه افراد این جریان توسط خودی ها نوشته و منتشر می شود هیچگاه توسط اصولگرایان تندرو هم صورت نگرفته است. عسکری نقد و انتقاد درون گروهی را بدون اشکال و لازم خواند و گفت: این انتقادها باعث رفع نقاط ضعف و تقویت جریان و گروه می شود اما تخریب و ترور شخصیت به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. عسکری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تفرقه و دو دستگی آفت جریان اصلاح طلبی است و سود و منفعت این اختلاف به سبد اصوالگرایان می رود. وی ادامه داد: انسجام و اتحاد در جریان اصلاح طلبی در همه عرصه ها می تواند پیروزی و افتخار را به همراه داشته باشد. وی بیان داشت: اتحاد و انسجامی که از آن سخن می رود الزاما نه تنها در عرصه انتخابات است بلکه می تواند در همه زمینه ها اجتماعی و اقتصادی و .. نیز باشد. وی در پایان با تشکر از جوانان و میزبانان این نشست گفت: توصیه می کنم جلسات جوانان برای همفکری و قرابت هر چه بیشتر آنها ادامه یابد و کادرسازی بین آنها ادامه یابد.

بنا به گفته بانیان، این نشستها به صورت ماهانه در همین مکان برگزار می‌شود، که درصورت موافقت میزبانی جلسات در سایر شهرستان ها نیز برگزار می‌شود.

  [gallery ids="38675,38676,38677,38678,38679,38680,38681,38683,38684,38685,38686,38687,38688,38689,38690,38691"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 بویراحمد سرافراز 1397/8/27 8:57:20

    ترا بقرآن سوگند بگذارید بچه های مردم درس بخوانند و بفکر اشتغال و نان درآوردن باشند همین بچه هایی که الان در این جلسه اند بیکار هستند.. اگر توانستید برای پنج نفر از همین جوانان عزیز اشتغال ایجاد کیند جایزه دارید. صحبت سیاسی کردن بنظرم برای کسی آب و نان نمیشه... البته محل برگزاری این نشست مهم سیاسی خودش نوستالژی زیبایی است از جریان موسوم به اصلاحات

    پاسخ
  • 2 بویراحمد سرافراز 1397/8/27 8:52:23

    سیدعسکر عرفانی که به عنوان مهمان به این نشست دعوت شده بود گفت: با استقرار دولت تدبیر و امید تلاشهای زیادی برای حل مشکلات جوانان این جریان انجام شد اما علیرغم پیگیری های زیاد به سرانجام مطلوب نرسید. وی ادامه داد: البته تا حدی مشکل برخی از جوانان با پیگیری از دیگر روزنه ها و کانالهای ارتباطی در استان و کشور حل شد اما توقع ها از این بیشتر بود و باید بیش از اینها کار انجام می شد. یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بالاخره حل شد این مشکلات جوانان در دولت تدبیر و امید یا همچنان به قوت خود باقی هستند؟

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1397/8/26 16:23:46

    شما دیگه خیلی بیکار تشریف دارید.

    پاسخ
  • 4 محمودچهره پرداز 1397/8/26 16:7:17

    باسلام خدمت جوانان جویای نام اصلاح طلب انشقاق وانفکاک جریان اصلاحات درشهرستان بویراحمدودنا نشات گرفته ازتصمیم منفعت گرایانه،وخودبزرگ بینی بعضی ازاعضای شورای سیاستگذاری اصلاحات بوده که صرفا فقط خودشان ومنافع شخصی برایشان مهم بود وبایک تصمیم اشتباه استراتژیکی باعث پیروزی نامزدانتخاباتی جبهه پایداری احمدی نژادیسم شده بودند ودره عمیقی میان اصلاح طلبان ایجادکردند که درصورت دعوت عمومی وانتخاب مجدد اعضای شورای سیاستگذاری امکان تلطیف احساسات وپرشدن دره جدایی وجود دارد وبااین جلسات بچه گانه راه به جایی نخواهد برد باتشکرچهره پرداز

    پاسخ
  • 5 اصلاح طلب 1397/8/26 13:52:34

    خود ..... آدمی است که برای منافع شخصی اش همه را تخریب می کند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها